فونیکسریمکسبهتام

ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در جاده های فارس

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: از بیست و پنجم اسفند ۹۴ تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه جاری، ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸۵ تردد انواع وسایل نقلیه به وسیله دستگاه های تردد شمار در ۶۶ محور پرتردد فارس ثبت شده است.

ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در جاده های فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، احمد خواست خدایی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش نشان می دهد.
    وی بیان کرد: بیشترین تردد مربوط به روز جمعه ششم فروردین ماه 95 است و در این روز 912 هزار و 586 تردد ثبت شده است.
    خواست خدایی گفت: بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای شیراز – مرودشت، شیراز – کازرون، شیراز - سیپدان و همچنین کمربندی اکبرآباد - شیراز انجام شده است و محور شیراز - مرودشت جزو 10 محور پرتردد کشور بوده است.
    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس بیان کرد: روز سیزدهم فروردین نیز 646 هزار و 119 تردد در محورهای این استان ثبت شده است که 4.9 درصد از کل ترددهای کشور را شامل می شود.
    وی اضافه کرد: استان فارس در روز سیزدهم فروردین 95 دربحث ترددهای انجام شده رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داد.

    **جا به جایی بیش از 440 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی فارس
    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: از روز بیست و پنجم اسفند 94 تا سیزدهم فروردین ماه 95، بیش از 440 هزار مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به مقاصد درون و برون استانی جا به جا شدند.
    خواست خدایی بیان کرد: جا به جایی این تعداد مسافر در قالب 35 هزار و 300 سفر انجام شده است.
    وی افزود: در مجموع در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در زمینه تعداد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی بیانگر دو درصد کاهش و در تعداد مسافران جا به جا شده چهار درصد کاهش داشته است.

    **ثبت بیش از 31 هزار تخلف در سه محور فارس
    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: همچنین از روز بیست و پنجم اسفند 94 تا پایان روز سیزدهم فروردین جاری، 31 هزار و 850 تخلف رانندگی به وسیله سامانه های ثابت ثبت تخلف در سه محور این استان ثبت شد.
    خواست خدایی بیان کرد: بر این اساس، در محور شیراز - مرودشت 16 هزار و 960 تخلف، در محور شیراز – سروستان 12 هزار و 876 تخلف و در محور شیراز – سپیدان نیز 2 هزار و 14 تخلف رانندگی ثبت شده است.
    او افزود: تخلفات ثبت شده شامل تخطی از سرعت لحظه ای و سرعت متوسط در طول محورها است.
    وی بیان کرد: بالاترین تخلف ثبت شده از تخطی از سرعت مجاز به تریب مربوط به محور شیراز- سپیدان با 181 کیلومتر بر ساعت و محور شیراز – سروستان با 179 کیلومتر بر ساعت است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو