فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

تردد در همه محورهای استان زنجان روان است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تردد در همه محورهای استان زنجان روان است، گفت: کارگاه راهداری در محور تهم – چورزق در حال فعالیت بوده و مسیر جایگزین برای تردد در نظر گرفته شده است.

تردد در همه محورهای استان زنجان روان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، مسعود خوشکام اظهار کرد: تردد در همه محورهای استان زنجان روان بوده و تردد در آنها به سهولت ادامه دارد.

    وی با اشاره به اینکه در روز چهاردهم فروردین ماه سالجاری تعداد 385 هزار و 458 خودرو از محورهای استان زنجان عبور کرده است، اضافه کرد: این در حالی است که این آمار در سال 94، تعداد 430 هزار و 136 دستگاه خودروی سبک و سنگین بوده است.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تعداد خودروهای سبک عبوری را 338 هزار و 571 دستگاه خودرو اعلام و عنوان کرد: این تعداد خودرو شامل 88 درصد مجموع خودروهای عبوری از محورهای استان زنجان بوده است.

    خوشکام با اشاره به اینکه در تاریخ چهاردهم فروردین ماه سالجاری 46 هزار و 887 دستگاه خودروی سنگین از محورهای این استان عبور کرده است، تصریح کرد: این تعداد خودرو شامل 12 درصد خودروهای عبوری از محورهای استان بوده است.

    وی با اشاره به اینکه از مجموع 430 هزار و 136 دستگاه خودروی سبک و سنگین عبوری از محورهای استان زنجان 383 هزار و 808 دستگاه خودرو سبک بوده است، عنوان کرد: این تعداد خودرو شامل 89 درصد خودروهای عبوری از محورهای استان در این تاریخ بوده است.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در روز 14 فروردین ماه سال گذشته 46 هزار و 328 دستگاه خودروی سنگین از محورهای استان زنجان عبور کرده است، افزود: این تعداد خودرو شامل 11 درصد از مجموع خودروهای عبوری از محورهای استان بوده است.

    خوشکام با اشاره به کاهش 10.4 درصدی تردد در محورهای زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اضافه کرد: این در حالی است که تردد در محورهای استان زنجان نسبت به روز سیزدهم فروردین ماه سال جاری افزایش 55.8 درصدی داشته است.

    وی با اشاره به اینکه کارگاه راهداری در محور تهم – چورزق در حال فعالیت است، عنوان کرد: مسیر جایگزین برای تردد در این محور برای مسافران در نظر گرفته شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو