فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۱۰۰ حادثه دیده در تعطیلات نوروز

عصر خودرو- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه امدادگران هلال احمر زنجان به دو هزار و ۱۷۵حادثه دیده امدادرسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۱۰۰ حادثه دیده در تعطیلات نوروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی طاهری افزود: طرح امداد ونجات از 25 اسفند ماه سال گذشته شروع و تا 15 فروردین ماه ادامه داشت  کهطی این بازه زمانی 127 مورد حادثه رخ داد، که از این تعداد 54 مورد حادثه جاده‌ای،13 مورد برف و کولاک، 91 مورد خدمات حضوری، چهار مورد سیل و آبگرفتگی، 2 مورد حوادث کوهستان،2 مورد حوادث شهری، یک مورد هم حادثه در سد بوده است.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد مصدومان را 771 نفر عنوان کرد و ادامه داد: در این میان 563 نفر درمان سرپایی شدند،32 نفر انتقال به بیمارستان و 9 نفر هم سر صحنه فوت شدند و .در مجموع طی اجرای طرح نوروزی امداد و نجات دو هزار و 175 نفر حادثه دیدند

    طاهری تعداد تیم‌های عملیاتی در اجرای این طرح را طی این بازه زمانی را 325 تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: در مجموع هزار و 144 نفر در این عملیات‌ها شرکت داشتند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در این طرح 225 دستگاه آمبولانس به کار گرفته شد و 50 دستگاه خودروی نجات گر و شش دستگاه خودرو کمک‌دار استفاده شده است.

    طاهری به فعالیت 24 ساعته 10 تیم آماده عملیات در پاسگاه‌های پشتیبانی مرکز کنترل، هدایت‌های عملیاتی طی ایام نوروز اشاره کرد و افزود: 212 مود تصادف طی طرح نوروزی سال گذشته در استان رخ داد که از این تعداد 78 مورد جاده ای بوده و 12 نفر هم فوت شدند .

    وی با اشاره به اینکه امسال حوادث جاده‌ای 54 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت، افزود: در این مدت443 نفر به خیمه نماز و 4 هزار و 174 نفر هم به چادر سلامت مراجعه کردند.

    طاهری با بیان اینکه در این میان هفت هزار و هشت نفر هم به پست راهنمایی مسافری مراجعه داشتند ادامه داد: جوانان مشارکت کننده در اجرای طرح ایمنی و سلامت 467 نفر برادران و 154 نفر خواهران بودند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع 36 هزار و 155 انواع برشور و 35 هزار و 882 بروشور ایران و استان و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی 15 پایگاه سیار و ثابت در راه‌های مواصلاتی استان زنجان در ایام نوروز مستقر بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط