فونیکسریمکسبهتام

خبر اختصاصی پایگاه خبری «عصر خودرو»

تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد

عصر خودرو- پس از مصاحبه سفیر ایران در آلمان درباره مراحل نهایی مذاکرات با طرف های تجاری در ایران، گمانه زنی راجع به گزینه نهایی شریک تجاری این شرکت در کشورمان آغاز شده است .

تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو »، حضور فولکس واگن در بازار ایران به دلیل توانمندی های بین المللی این شرکت بسیار حائز اهمیت است و در جهت دهی آینده بازار کشورمان موثر خواهد بود . علاوه بر این مالکیت فولکس واگن بر برندهای قدرتمندی همچون آئودی ، سئات ، اشکودا، بنتلی و لامبورگینی اهمیت انتخاب شریک تجاری این شرکت در بازار ایران را افزونتر خواهد کرد.
    فولکس واگن همچون آخرین دور حضور در بازار ایران در انتخاب نهایی شریک تجاری خود بر خلاف بسیاری از  رقبای جهانی حاضر در این بازار به سراغ بخش خصوصی رفته و در حال بررسی و انتخاب نهایی شریک تجاری اش خواهد بود . ضمن اینکه موفقیت فولکس واگن و یا هر برند صاحب نام دیگر جهانی در بازار ایران مستلزم تولید و استفاده از توان ساخت داخل محصولات در رقابت با رقبای سنتی فرانسوی بازار یعنی رنو و پژو خواهد بود .
    رنو بعد از سال ها حضور در ایران پیشگام تولید خودرو در کشورمان خواهد بود و مذاکرات نهایی این شرکت در ایران بیشترین میزان حضور مستقیم یک شرکت خودروساز بین المللی در صنعت خودرو کشور را از آن خود خواهد کرد . نگاه منطقه ای رنو به تولید خودرو در ایران باعث شده میزان حضور این شرکت در ایران  پررنگ تر از سایر رقبای بین المللی باشد.
    پیگیری های خبرنگار ما حاکیست طی دو هفته آینده تکلیف شرکت فولوس واگن ، غول بزرگ خودروسازی جهان ، اروپا و آلمان در ایران مشخص خواهد شد و قطعا این شرکت کار با شریک تجاری خود در کشورمان را با واردات و سپس تولید مجدد خودرو آغاز خواهد کرد .
    آغاز مجدد همکاری فولکس واگن با صنعت خودرو ایران قطعا بر نحوه حضور برخی از برندهای مطرح جهان در ایران همچون تویوتا ، پژو ، هیوندایی ، میتسوبیشی و کیا موتورز تاثیرگذار خواهد بود .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو