فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل اردبیل:

توقف اتوبوس در خارج از پایانه اردبیل به صفر رسیده است

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: با تشدید نظارت و بازرسی‌ها توقف اتوبوس در خارج از پایانه مسافربری اردبیل به صفر رسیده است.

توقف اتوبوس در خارج از پایانه اردبیل به صفر رسیده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: پیش‌ازاین مشاهده می‌شد که اتوبوس‌ها برای مسافر گیری در میادین خروجی شهر اردبیل توقف کرده و با این اقدام منجر به اختلال در تردد در میادین و بی‌نظمی در فعالیت پایانه می‌شدند.

    وی افزود: با فعال شدن گشت‌های تلفیقی و همکار حمل‌ونقل با پلیس در حال حاضر توقف در میادین به صفر رسیده تا جایی که در تعطیلات نوروزی حتی یک مورد تخلف، توقف در میدان نداشتیم.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به بازرسی اکیپ‌های مستقر از هشت صبح تا 23 شب از میادین اشاره کرد و متذکر شد: به دلیل جریمه‌های سنگین پیش بینی شده رانندگان اقدام به توقف نمی‌کنند.

    رحمتی معتقد است جلوگیری از این موضوع موجب شده است علاوه بر اینکه اتوبوس در ساعت اعلام شده عازم شود، بی‌نظمی و رقابت منفی بین شرکت‌های مسافربری نیز به صفر برسد.

    وی در خصوص تخلفات تعطیلات نوروزی رانندگان تأکید کرد: در تعطیلات نوروزی 12 پرونده تخلف تشکیل و همگی بررسی شد.

    به گفته مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان بیشترین شکایات مربوط به برخورد نامناسب رانندگان، کوتاهی در پاسخگویی از سوی شرکت‌ها و مفقودی وسایل مسافران است.

    رحمتی به فعالیت کمیسیون 11 به صورت روزانه با هدف رسیدگی به تخلفات رانندگان اشاره کرد و متذکر شد: رعایت حال مشتری و رعایت قوانین مورد تأکید است و در این خصوص قصور و تخلفات چشم‌پوشی نمی‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط