فونیکسریمکسبهتام

معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر داد:

برنامه ریزی برای تولید یک میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۵

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت از برنامه افزایش تولید خودرو امسال به نسبت سال ۹۴بر اساس تولید یک میلیون و سیصدو پنجاه هزار دستگاه خودرو خبر داد.

برنامه ریزی برای تولید یک میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، محسن صالحی نیا افزود :  در سال 95 برای صنعت خودرو درچند محور برنامه داریم و به طور خلاصه یکی در رابطه با افزایش تولید نسبت به سال گذشته چه در ارتباط با تحویل نیاز مشتریان ، جایگزینی خودروهای فرسوده و نیز صادرات بیشتر خواهد بود.

    معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت اضافه  کرد : علاوه بر این پارامترهای کیفی در صنعت خودرو چه به لحاظ اجزا و مجموعه های به کار برده شده و چه به لحاظ شاخصها و ویژگیهای کلانی که خودروها دارند ، برنامه های کیفی سازی مختلف توسط شرکت تعریف شده و در حال پیاده سازی است .

    به گفته وی ، علاوه بر این برنامه ها که در رابطه با کیفی سازی و افزایش تولید و افزایش عمر ساخت داخل و برنامه های حمایتی و ایجاد همکاریهای مشترک قطعه سازی هست چیزی که مسلما بعد از رفع تحریمها داریم همکاری با خودرو سازان بزرگ بین المللی است.

    صالحی نیا ادامه داد: همکاری شرکتهای ایران با طرفهای خارجی شروع شده است و  یکی از شرکتهای ما با بزرگترین شرکتی که از قبل با ما همکاری داشته قرار داد جوینت ونچر امضا کرده و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره آن شکل گرفته است.

    وی اظهار کرد : قبلا پلت فرم مشترک تعریف شده و همان پلت فرم قرار هست که با شرکت داخلی ما برای تولید سایر محصولات به کار رود .

    معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت پیش بینی کرد :  از یکی دو ماه پایانی سال جاری می توانیم محصولات جوینت ونچر را در بازار داخلی ببینیم که از لحاظ  عمر ساخت داخل ، صادرات به نسبت 30 درصد و کیفیت ، در سطحی است که قابل عرضه به صورت برند و همچنین توسعه ای برای ایجاد فیس لیفت جدید روی آن پلت فرم برای سایر محصولات هست.

    صالحی نیا تصریح کرد:  در وزارتخانه هدف گذاری کرده ایم که به هر میزان که ارز مصرف می کنیم به همان میزان ارزآوری داشته باشیم.

    وی با اشاره به همکاری شرکتهای بین المللی گفت : سال گذشته بعد از رفع محدودیتهای بین المللی شرکتهای بین المللی به کشورمان آمدند و بازدید و مذاکره کردند و در زمینه های مختلفی اعم از تجهزات نیروگاهی و تجیزات الکترونیک و پتروشیمی وفولاد و بسیاری موارد حضورشرکتها برای همکاری و فروش تکنولوژی و ماشین آلات و .. بوده. اغلب مذاکرات متعددی بوده و منجر به عقد قرار داد و رایزنی و ارزیابی و ... شده.

    صالحی نیا افزود : قرار دادها در زمینه خودرو ؛ توربینهای کلاس f  ، تجهیزات فولاد ، تجهیزات پزشکی و .. نهایی شده اند و اجرایش حتما به شرایط و توافقات بین المللی بستگی دارد و انشاء اله آثارشان را به مرور ملاحظه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو