فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است

عصر خودرو: اولین شماره بهاری خودروامروز در سال ۹۵ همراه با نسخه خودرو امروز پلاس که این هفته اختصاص به خودروهای لوکس دارد، از روز شنبه به روی دکه خواهد رفت.

ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دویست و هشتاد و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز کار خود را با معرفی دانگ فنگ H30 Cross که به عنوان ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار از اردیبهشت ماه توسط ایران خودرو عرضه خواهد شد، آغاز کرده است.
    در ادامه در این شماره پای صحبت های سعید لیلاز می نشینیم و مسأله  ناگزیری خودروسازان ایرانی از همکاری با شرکای فرانسوی اش را بررسی می کنیم.
    با شروع سرد بازار خودرو در سال 95، به بررسی جدیدترین قیمت ها در بازار خودرو می پردازیم و در بررسی تفاوت های دو خودرو در بازه قیمتی 80 تا 100 میلیونی بازار رنو داستر و نیسان قشقایی را مورد مطالعه قرار می دهیم.
    در ادامه سرکشی بازارها سری هم به قطعات یدکی انواع کامیون و خودروهای تجاری سنگین می زنیم و با 7 خودرویی که یافتن جایگزین آن ها برای خودروسازان ایرانی سخت خواهد بود، آشنا می شویم.
    در آخر هم 20 ثانیه ای سرعت 400 کیلومتر در ساعت را با Koenigsegg Regera تجربه خواهیم کرد.
    این هفته خودرو امروز پلاس ضمیمه هفته نامه نیز با مبحث خودرو لوکس همراه خوانندگان خواهد بود.
    در خودرو امروز پلاس این هفته به بررسی مدل هایی از مرسدس بنز که احتمال ورود به ایران را دارند می پردازیم . در ادامه تعریفی خاهیم داشت از خودرو لوکس در ایران از دهه 40 تا 70 شمسی.
    جدیدترین قیمت انواع خودروهای لوکس در بازار مبحث دیگر این ضمیمه است که در کنار جدول نرخ کرایه انواع خودروهای لوکس، کشتی مجلل ب ام و با پیشرانه اقتصادی در راه ایران؛ بررسی مشخصات لکسس ES250؛ معرفی سه نام اسطوره ای کلاس خودروهای لوکس آمریکایی و رزم نژادی تازه از سدان های اسپرت لوکس مطالب این هفته خودرو امروز پلاس را تشکیل می دهند.
    شماره جدید خودرو امروز و ضمیمه خودرو امروز پلاس از روز شنبه 21 فروردین ماه به روی دکه خواهند رفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو