فونیکسریمکسبهتام

یکه زارع مطرح کرد:

تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است

هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت به شورای رقابت ارسال نشده

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو ایرانی است، گفت:ابتدای سال جاری تنها ۴ هزار خودرو در کارخانه ها باقی مانده بود.

تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، هاشم یکه زارع با بیان اینکه قرارداد با پژو فرانسه نهایی شده است، گفت:مدیرعامل شرکت مشترک مشخص شده که در این دوره مدیرعامل ایرانی و رئیس هیئت مدیره فرانسوی است و در سال جاری اولین خودروهای تولیدی روانه بازار می شود.

    مدیرعامل گروه صنعتی "ایران خودرو"، با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با دیگر شرکت های خودروسازی دنیا، افزود:بر اساس رایزنی ها شرکت مشترکی با "بنز "تشکیل می شود، اما محصولات شرکت خودروسازی "سوزوکی" با تیراژ بالا به فروش می رسد.

    قرارداد با شرکت پژو

    ابتدای سال جاری تنها 4 هزار خودرو در کارخانه ها باقی مانده بود

    یکه زارع با بیان اینکه قرارداد سنگینی با خودروسازی پژو منعقد شد، ادامه داد: سیاست "ایران خودرو" این بوده که بیشتر قطعات محصولات تولیدی ساخت داخل باشد و همچنین صادرات از اولویت های مهم ایران خوردرو در قراردادها بوده که در تیراژهای بالای تولید 30 درصد آن صادر می شود.

    وی اظهار داشت: شرکت های خارجی که قصد تولید تیراژ بالا در ایران را دارند، باید ملزم به سرمایه گذاری شوند که درصورت عدم سرمایه گذاری اتفاقات گذشته تکرار می شود.

    یکه زارع با بیان اینکه خودروسازی های داخل باید بر تولید با برند و طراحی مهندسان داخلی توجه کنند، افزود:قرار گرفتن در کنار شرکت های خارجی ما را خودروساز نمی کند.

     

    هیچ پیشنهادی  برای افزایش قیمت به شورای رقابت ارسال نشده است

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازار خودرو در شب عید از شرایط رکودی خارج شده است، یا خیر؟، تصریح کرد:با شروع سال جدید تنها 4 هزار خودرو در کارخانه ها باقی مانده بود که آن هم به دلیل تست نشدن آن بوده و از 505 هزار خودرو تولید شده، 501 هزار خودرو فروخته شده است.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا "ایران خودرو" پیشنهادی به شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو داده است،تصریح کرد:هنوز هیچ پیشنهادی به شورای رقابت ارسال نشده است./

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو