فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد:

"آرایش ۲۰ میلیونی نوبرانه های ۲۰۱۶"

عصر خودرو- شماره ۲۸۹ هفته‌نامه خودروامروز، این هفته با ضمیمه ۱۶ صفحه ای آیینه‌بغل، ویژه خودرو های کلاسیک منتشر شد.

"آرایش ۲۰ میلیونی نوبرانه های ۲۰۱۶"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ، این هفته تیتر یک روی جلد شما را به صفحه شاسی‌بلند می فرستند، جایی که با تیتر نوبرانه های چهارچرخ، به بررسی تغییرات اعمال شده در مدل 2016 هیوندای توسان و تویوتا روفور در بازار کشور پرداخته ایم. در این صفحه همچنین در قالب مطالب متنوع آن، با شاسی‌بلند های 8 سیلندر بازار کشور بیشتر آشنا می شوید. در صفحه انتخاب این هفته، به معرفی محصول جدید پارس‌خودرو بنام بریلیانس H220 پرداخته ایم که قرار است با قیمت 38 و 43.4 میلیون تومانی در دو مدل دستی و اتومات عرضه شود. و البته در تکمیل این صفحه، مقایسه ای ترتیب داده ایم بین پراید صفر کیلومتر و تیبای کم‌کارکرد با بودجه 20 میلیون تومان.
    طرفداران ماسل‌کار ها، این هفته در گستره مطالب صفحه ماسل‌کار، از شورولت نووا نسل 3 بیشتر خواهند دانست. برای دوستداران طراحی خودرو، مطلبی خواندنی با تیتر مثلث ایتالیایی تدارک دیده ایم که به معرفی کامل 3 طراح برتر قرن بیستم یعنی مارچلو گاندینی، باتیستا فارینا و جورجتو جیوجارو اختصاص دارد. و در صفحه آیینه‌بغل، نه تنها از کلاسیکی می خوانید که جهش قیمت 100 برابری را در ایران داشته، بلکه با 10 خودرویی آشنا می شوید که توانستند با موفقیت خود، مانع از نابودی برندشان شوند.
    برای فنی ها، صفحه آچار این هفته هم مطالب متنوعی دارد، از جمله توضیح و بررسی جامع پیرامون مفاهیم مربوط به بنزین، بررسی اثرات استفاده از تایر های فاق‌کوتاه و اینفوگرافی دوشاخه کلاچ. بررسی عیب های شیشه بالابر خودرو، نگاهی به 2 مسابقه نخست فصل 2016 فرمولاوان، نگاهی اجمالی به ولوو XC90 در بازار شاسی‌بلند های لوکس کشور، بررسی بازار انواع آپشن های محصولات بریلیانس در کشور و معرفی تازه های جهان خودرو از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 289 هستند.
    همانطور که اشاره شد، این هفته ضمیمه 16 صفحه ای آیینه‌بغل، ویژه خودرو های کلاسیک نیز همراه با هفته‌نامه خودروامروز منتشر شده که از جمله مطالب خواندنی آن باید به آزمایش فنی و بررسی بیوئیک اسکای‌لارک کوپه و رگال کوپه 1978، بررسی و مقایسه سه شاسی‌بلند معروف آمریکایی، معرفی 10 ویژگی غیرمعمول خودرو های کلاسیک، نگاهی بر سرشناس ترین سلبریتی های کلاسیک‌باز، گزارش تصویری کامل از بازسازی بدنه و رنگ یک دستگاه شورولت کوروت C1 مدل 1960 و گمانه‌زنی در مورد خودرو های سنگینی در کشورمان که توانایی کلاسیک شدن را دارند، اشاره کرد.
    شماره 289 هفته‌نامه خودروامروز را از روز شنبه 28 فروردین در روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه فرمایید.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو