فونیکسریمکسبهتام

تولید بیش از نیم میلیون خودرو در اسپانیا

عصر خودرو- براساس اطلاعات ارائه شده انجمن خودروسازان اسپانیا (Anfac)، این کشور در حال حاضر نزدیک به نیم میلیون خودرو ظرف دو ماه تولید کرده است.

تولید بیش از نیم میلیون خودرو در اسپانیا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از فرصت امروز ، تاکنون در سال 2016 تعداد 497‌هزارو874 خودرو مونتاژ شده است. این عدد نشان‌دهنده 7.59‌درصد رشد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است.به گفته انجمن، «با این وجود امکانی در پیشبرد هدف بازار حاصل می‌شود برای رسیدن به تولید انبوه 2.8 میلیون واحد برای به پایان بردن سال». آنها در ماه فوریه با رسیدن به عدد 279.463 واحد 13.2‌درصد رشد به ثبت رساندند. کارفرمایان عنوان کردند که «رونق دادن به مصرف داخلی، بهبود در بازارهای اروپایی و گسترش دادن صادرات به دیگر کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز از نشانه‌های مهم رشد برای بخش تولید خودرو در اسپانیا به حساب می‌آید.»در حال حاضر خودروهای بسیاری از کارخانه‌های اسپانیایی به کشورهایی مثل چین، کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده ارسال می‌شود.

    این بازارها از مکان‌هایی هستند که فروش خودروهای اسپانیایی در آن طی سال‌های اخیر به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. انجمن  «Anfac» تضمین کرد که «بخش خودروسازی نشان‌دهنده ساختار تولیدی مرتبط با تخصصی‌سازی کارخانه‌ها هستند. تخصیص مدل‌های جدید نیز بر پایه رقابت هر کارخانه است، که با طراحی‌های جدید سعی دارند تقاضای جهانی را جذب کنند. آنها گفتند: «از این رو، در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به اقدامات مشترکی احساس می‌شود که بتوانند رقابت در بخش‌های صنعتی را مورد تشویق قرار دهند.‌»‌ ‌

    در حال حاضر کارخانه‌های اسپانیایی مبارزه می‌کنند تا قیمت‌های جدید مدل‌های مختلف را پایین آورند، مانند کارخانه «فولکس‌واگن» در شهر ‌«‌ناوارا‌»‌ ‌  (اسپانیا)، کارخانه ‌«‌پژو سیتروئن ویگو‌»‌ ‌ یا ‌«‌رنو‌»‌ ‌ در شهر ‌«‌وایادولید‌»‌ ‌  (اسپانیا) که در حال حاضر مشغول مذاکره کردن برای سومین برنامه تجاری هستند. مدل‌هایی که تولید می‌شوند مخصوص استفاده همه جهان هستند که از اسپانیا به بقیه بازارها صادر می‌شوند. گروه  (Anfac) متذکر شد که صادر کنندگان خودرو در حال ‌«‌به ثبت رساندن تولید مثبت‌»‌ ‌ هستند.

    این رشد برابر با افزایش 15.55‌درصدی فروش در خارج از اسپانیا است که به 229.181 واحد می‌رسد.مجموع تعداد خودروهای صادر شده در دو ماه اول سال برابر با 406.965 واحد بوده است که این عدد 9‌درصد بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته است. این آمار افزایش نسبی برابر 81.7‌درصد را در تولید کلی نشان می‌دهند. یعنی از هر 100 خودرو تعداد 82 خودروی به فروش رفته مربوط به خارج از کشور بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو