فونیکسریمکسبهتام

جابجایی عوارضی تهران قم، قبل از افتتاح شهرآفتاب

عصر خودرو- شهردار تهران از جابجایی عوارضی تهران قم تا قبل از افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب خبر داد.

جابجایی عوارضی تهران قم، قبل از افتتاح شهرآفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح خط و ایستگاه متروی شهر آفتاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از چالش‌های شهر تهران، وجود نمایشگاه بین‌المللی در داخل شهر بود، گفت: تعدادی از نمایشگاه‌های بزرگ در تهران برپا شدند که مراجعات میلیونی داشتند که این مساله موجب ایجاد ترافیک مضاعف و آلودگی هوا شده بود.

    وی با بیان اینکه مردم همیشه توقع داشتند که مسئولان برای این مشکل جدی چاره‌اندیشی کنند، گفت: سرانجام نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ساخته و تمامی نمایشگاه‌های بزرگ در این مجموعه (شهر آفتاب) برگزار خواهند شد و نمایشگاه‌های کوچک در همان نمایشگاه فعلی باقی خواهند ماند.

    شهردار تهران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این ایستگاه، وسعت آن است، افزود: وسعت ایستگاه مترو شهر آفتاب پنج هزار متر است که به نوبه خود یکی از بزرگ‌ترین ایستگاههای متروی تهران نام گرفته است.

    قالیباف در مورد ادامه ساخت متروی خط تهران پرند، گفت: از آنجایی که پرند خارج از محدوده شهر تهران است هزینه ساخت این مترو بر عهده دولت است.

    وی در مورد پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس شهر نیز افزود: امسال ادامه احداث بزرگراه حکیم و یادگار امام در دستور کار قرار دارد و همچنین ادامه دولت‌آباد به دلیل ترافیک مضاعف میدان بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.

    شهردار تهران در خصوص پروژه‌های فرهنگی نیز گفت: احداث پارونمای دفاع مقدس، تالار تئاتر خاوران و مرکز آیینی صبا نیز در دستور کار قرار دارد.

    قالیباف در خصوص ساماندهی رود دره‌های پایتخت نیز گفت: بهسازی مجموعه فرحزاد در اولویت قرار دارد اما بهسازی رود دره کن به سمت جنوب پایتخت در دستور کار قرار دارد.

    وی در مورد عدم جابجایی عوارضی تهران قم با وجود وعده مسئولان نیز گفت: عوارضی تهران قم تا قبل از بهره‌برداری شهر آفتاب انجام خواهد گرفت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو