فونیکسریمکسبهتام

در همایش نمایندگی های شرکت ایران خودرو دیزل صورت گرفت

هدف گذاری برای افزایش سهم بازار شرکت گواه

عصر خودرو- هدف اصلی شرکت گواه،‌ جلب اعتماد مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیند پاسخ گویی و ارایه خدمات مناسب و درخور به مشتریان است.

هدف گذاری برای افزایش سهم بازار شرکت گواه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایکو پرس مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل، گواه، در همایش سالانه نمایندگی های این شرکت با بیان این مطلب گفت: با توجه به سهم بازار خدمات پس از فروش شرکت گواه برای خودروهای سنگین، امسال برنامه ریزی دقیقی برای افزایش سهم به ویژه در بخش وارانتی صورت گرفته است.

    سید جعفر صالح با اشاره به جایگاه این شرکت در سال های گذشته گفت: نباید به افتخارات گذشته بسنده کنیم، شرایط حاکم بر اقتصاد جامعه تغییر کرده و سازمان ها و شرکت ها از جمله گواه نیز باید سرعت خود را متناسب با تغییرات افزایش دهند تا بتوانند نیازهای جامعه و مشتریان را برآورده کنند.

    صالح افزود: در گذشته شرکت های تولیدکننده خودروهای سنگین محدود بودند اما درحال حاضر شرکت های مختلفی هستند که خودروهای سنگین و تجاری به بازار عرضه می کنند و تنوع محصول در این بخش از بازار افزایش یافته است.

    وی از مدیران نمایندگی های گواه خواست تا با ارزیابی وضعیت فعلی، برنامه های بهبودی را درنظر بگیرند و با اجرای آن و با ارایه خدمات مطلوب، تعداد مشتریان و سهم بازار خود را افزایش دهند.

    وی توانمندی های نمایندگی های گواه در سطح کشور را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیران نمایندگی ها باید با ایجاد مزیت رقابتی در تنوع محصول و کیفیت، مشتری بیشتری جذب کنند.  وی گواه و نمایندگی های آن را مجموعه ای واحد قلمداد کرد و گفت: امسال جلسات مستمری را با مدیران نمایندگی برگزار خواهیم کرد تا در تعامل با هم و هم افزایی بیش تر بتوانیم به مسیرهای جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان دست یابیم.  وی همچنین به دریافت بازخورد از مشتریان و ارزیابی خدمات و اصلاح روش ها تاکید کرد.

    صالح از همکاری های شکل گرفته با شرکت های تابعه ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت: با شرکت ایدم، چرخشگر و اپکو مذاکراتی صورت گرفته که نتایج آن در فعالیت های شرکت گواه تاثیر زیادی خواهد داشت.

    در پایان این همایش از نمایندگی های برتر شرکت گواه در بخش های گارانتی و وارانتی، مناطق محروم و خرید قطعات قدردانی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو