فونیکسریمکسبهتام

بیش از ۵۶ هزار تن درطرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ثبت نام کردند

عصر خودرو- سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور گفت : تا کنون ۵۶ هزار و ۵۳۰ دارنده تاکسی فرسوده تولید قبل از سال ۱۳۸۵ در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ثبت نام کرده اند.

بیش از ۵۶ هزار تن درطرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ثبت نام کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهران کفاش افزود :ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده از اسفند سال گذشته (1394) در سراسر کشور آغازشد.
    وی خاطر نشان کرد: تاکنون 43 هزار و 159 مورد از ثبت نامی ها توسط سازمان ها و واحدهای تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی شهرداری ها و 18 هزار و 447 مورد از ثبت نامی ها توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور تائید شده است.
    کفاش تصریح کرد: همچنین تا الان 18 هزار و 447 پیامک به متقاضیان ارسال شده است تا برای دریافت معرفی نامه برای انتخاب بانک و نمایندگی ایران خودرو به سازمان ها و واحدهای تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی شهرداری ها مراجعه کنند؛ ضمن اینکه پنج هزار و 955 متقاضی، شعبه بانک و نمایندگی ایران خودرو را انتخاب کرده اند.
    سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور بیان کرد: در راستای طرح نوسازی یاد شده، 136پرونده تسهیلات در بانک ها تشکیل و 85 پرونده در بانک ها تکمیل شده است.
    این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، شمار درخواست های خرید نقدی خودرو را 278 مورد برشمرد.
    در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی خودروهای جایگزین شامل سمند(ای اف 7)EF7 و پژو 405(جی ال ایکس) GLX مجهز به مخزن CNG با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر در هر بار سوخت گیری،(جی پی اس) GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جا بجایی مسافران معرفی شده است .
    در این طرح 200میلیون ریال وام با نرخ 16 درصد باز پرداخت طی 48 ماه و 50 میلیون ریال هم برای اسقاط تاکسی فرسوده به تاکسی داران پرداخت می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو