فونیکسریمکسبهتام

آغاز قیمت‌ گذاری بیوک Envision ۲۰۱۶

عصر خودرو- قیمت بیوک Envision ۲۰۱۶ برای عرضه در تابستان از ۴۲ هزار و ۹۹۵ دلار آغاز می‌شود که این مبلغ شامل هزینه ارسال به خریدار نیز خواهد بود. این شاسی بلند چینی که برای پنج سرنشین طراحی شده است، عمر بسیار کوتاهی برای سال ۲۰۱۶ خواهد داشت، زیرا مدل ۲۰۱۷ آن با فهرستی از امکانات بسیار گسترده‌تر پاییز امسال به بازار خواهد آمد.

آغاز قیمت‌ گذاری بیوک Envision ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش  خودرونگاران به نقل از فرصت امروز ، در مدل 2016، بیوک Envision در دو نسخه Premium  و Premium II عرضه خواهد شد که به ترتیب 42هزار و 995 و 45 هزار و 635 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. هر دو این نسخه‌ها از یک موتور چهار توربو 2 لیتری با 252 اسب بخار قدرت، یک گیربکس اتوماتیک شش دنده‌ای و فرمان تمام هیدرولیک برخوردار هستند. تجهیزات استاندارد نصب شده در نسخه Premium شامل صندلی‌های چرمی، فرمان مجهز به گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک سه حالته، سیستم صوتی Bose و نیز تجهیزات ایمنی مانند حسگر کمک‌کننده به حرکت بین خطوط و حسگر هشداردهنده فاصله در قسمت جلو هستند.

    همچنین از بین صفحه نمایش لمسی سیستم مسیریابی و یک مون روف پانوراما به انتخاب مشتری در خودرو نصب خواهد شد. تبدیل خودرو به نسخه Premium II موجب اضافه شدن صندلی‌های جلو خنک شونده، چراغ‌های جلو HID، یک نمایشگر دوربین جلو خودرو، پارک‌کننده خودکار و نیز سیستم مسیریابی استاندارد می‌شود.

    برای مدل سال 2017، Envision کمی قابل دسترس‌تر خواهد شد زیرا چندین نسخه مقرون به صرفه‌تر همراه با آن ارائه خواهد شد. همچنین سه نسخه از مدل 2017 بیوک Envision با موتور 2.5لیتری 197 اسب بخاری و دیفرانسیل جلو خواهند بود. قیمت آنها برای هر یک از نسخه‌هایEnvision، Envision Preferred و Essence به ترتیب 34هزار و 990، 26هزار و 795، و 28هزار و 645 دلار خواهد بود. اگرچه هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده اما بیوک به ما گفته است که مدل‌های دیفرانسیل جلو 2.5 لیتری از سایر مدل‌ها کم مصرف‌تر خواهند بود.

    چنین قیمت‌هایی برای این نسخه‌های جدید نشان‌دهنده عدم برخورداری از تجهیزات مشابه نسخه‌های Premium و Premium II است که از جمله آن می‌توان به یک سیستم صوتی دارای شش اسپیکر معمولی به جای Bose و همچنین روکش معمولی صندلی به جای صندلی‌های چرمی اشاره کرد.

    با وجود این، فهرست تجهیزات استاندارد بیوک Envision 2017 همچنان سخاوتمندانه به نظر می‌رسد: یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی 8 اینچی با قابلیت همخوانی با Android Auto و Apple CarPlay، کلید فشاری استارت، سیستم تهویه اتوماتیک دو حالته، صندلی‌های جلو برقی و مجهز به گرم‌کن، دوربین عقب، حسگرهای پارکینگ عقب، استارت با کنترل از راه دور و حالت ویژه رانندگی Teen که مختص جنرال موتورز است.

    بیوک Envision 2016 اواخر ماه مه ‌یا اوایل ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد و پس از مدت کوتاهی با عرضه مدل 2017 در ماه سپتامبر یا اکتبر از رده خارج خواهد شد. بیوک می‌گوید که اگرچه تنها دو نسخه در ابتدای عرضه این خودرو در دسترس مشتریان خواهد بود، شرکت تمایل داشت تا Envision را هرچه سریع‌تر وارد بازار کند، زیرا در شرایط فعلی بخش شاسی‌بلند در بازار تشنه محصولات جدید است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط