فونیکسریمکسبهتام

شکات به پلیس مراجعه کنند

تصاویر جیب‌بر‌های خطوط BRT تهران منتشر شد

عصر خودرو- پلیس تصاویر جیب‌بر‌های خطوط BRT آزادی - تهرانپارس و راه آهن – تجریش را منتشر کرد.

تصاویر جیب‌بر‌های خطوط BRT تهران منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سرقت های جیب بری در اتوبوس و ایستگاه های خطوط BRT  آزادی - تهرانپارس و راه آهن - تجریش و بالعکس ، بویژه در ایستگاه های چهارراه ولیعصر ، میدان انقلاب ، میدان امام حسین (ع) ، میدان فردوسی و ... ، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    بررسی اظهارات شکات و مالباختگان :
    بررسی اظهارات شکات و مالباختگان همگی حکایت از آن داشت که افرادی به شیوه های "ایجاد درگیری های ساختگی در داخل ایستگاه و بعضا داخل اتوبوس ها" و همچنین "هل دادن افراد در داخل ایستگاه های شلوغ" اقدام به سرقت محتویات جیب های آنها کرده اند .

    دستگیری متهمین در طرح کنترل مجرمین سابقه دار :
    همزمان با انجام طرح های پلیسی از سوی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص کنترل نامحسوس ایستگاه های BRT محل وقوع سرقت ها ، طرح دستگیری مجرمین حر فه ای و سابقه دار از سوی معاونت مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام و طی دستگیری چهار نفر از این متهمین بنام های "مهدی . م" (35 ساله) ، "علی . ن" (36 ساله) ، "محمد . خ" (37 ساله) و "وحید . ی" (40 ساله) و در بازرسی از مخفیگاه آنها ، مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد .

    با شناسایی صاحبان مدارک شناسایی کشف شده از مخفیگاه متهمین ، تعدادی از آنها در اظهارات خود عنوان کردند که به شیوه جیب بری در ایستگاه های اتوبوس BRT و تعدادی دیگری نیز به شیوه زورگیری مورد سرقت قرار گرفته اند که در مواجه حضوری ، متهمین توسط تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند .

    متهمین در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
    با دستگیری این چهار متهم و شناسایی آنها از سوی تعدادی از مالباختگانی که به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند ، هر چهار نفر به دستور دادیار شعبه اول دادسرای 34 تهران و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

    بررسی سوابق متهمین :
    با بررسی سوابق متهمین ، هر چهار متهم به عنوان مجرمین سابقه دار و حرفه ای در ارتکاب جرایم زورگیری و جیب بری مورد شناسایی قرار گرفتند . بررسی سوابق متهمین حکایت از آن داشت که این چهار متهم از سال 82 تاکنون بارها به اتهام سرقت های بعنف و جیب بری دستگیر و روانه زندان شدند ؛ به عنوان مثال یکی از متهمین بنام مهدی . م ، بیش از 11 سال تحمل کیفری داشته و در سال 90 با تأمین قرار از زندان آزاد شده است .

    سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به سوابق متعدد متهمین در ارتکاب جرایم مختلف بویژه در زمینه سرقت های بعنف و بویژه جیب بری ، شناسایی متهمین توسط تعدادی از مالباختگان و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر چهار متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو