فونیکسریمکسبهتام

انتقاد رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تخلفات رانندگان خودروهای امدادی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با انتقاد از تخلفات برخی رانندگان خودروهای امدادی که موجب برهم زدن نظم ترافیک شهری می‌شوند، گفت: این گونه خودروها در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

انتقاد رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تخلفات رانندگان خودروهای امدادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، سردار "سیدتیمور حسینی" رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: خودروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس در زمان انجام ماموریت می توانند از خط ویژه اتوبوس تردد کنند.

    وی افزود: اگر وضعیت اورژانسی باشد این خودروها می‌توانند از چراغ قرمز هم عبور کنند اما برخی تخلفات هستند که ارتکاب آن ضروری و الزامی نیست برای نمونه خودروهای آتش‌نشانی می‌توانند در فاصله دو متری از جدول توقف داشته باشند اما با توقف اشتباه دو لاین را اشغال می‌کنند؛ درحالی که باید محل توقف جایی باشد که کمترین مزاحمت را برای سایر خودروها ایجاد کند.

    سردار حسینی بیان کرد:مردم از گروه های امداد توقع دارند که به موقع ماموریت‌شان را انجام دهند ولی در مقابل آن هم این انتظار را دارند که ماموریت آن‌ها کمترین آسیب را به وضعیت ترافیکی شهر بزند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تخلفات خودروهای امدادی، گفت: در سال گذشته بارها شاهد بودیم که رانندگان این گونه خودروها بدون ماموریت خاصی از چراغ گردان استفاده کرده و تخلفاتی را مرتکب شدند.

    سردار حسینی با بیان اینکه پلیس به وظایف خود در چارچوب قانون عمل می‌کند، گفت: خودروهای اورژانس و آتش‌نشانی در صورت ارتکاب تخلف جریمه می شوند.
    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حتی خودروهای پلیس هم جریمه می‌شوند و لیست بلندی از جریمه خودروهای پلیس نیز موجود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط