فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران

عصر خودرو- شماره ۲۹۱ هفته‌نامه خودروامروز، این هفته همراه با ضمیمه "ماکت‌بازی"، نخستین ضمیمه تخصصی ماکت خودرو و خودرو های رادیوکنترلی منتشر شد.

ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تیتر یک روی جلد، این هفته شما را به صفحه "فرش‌قرمز" می برد، جایی که به بررسی ورود چهار مدل از مرسدس های AMG و اسمارت با تیونینگ گاراژ MEC Design به کشور پرداخته ایم. این چهار مدل، CLA45 AMG و GLA45 AMG مرسدس با پیشرانه 2.0 لیتری توربو 381 اسبی و نسل جدید اسمارت فورتو (2 سرنشین) و فورفور (4 سرنشین) هستند. در ادامه این صفحه، در قالب جدولی کامل، به بررسی اُفت قیمت خودرو های تولید داخل پس از یک سال در بازار پرداخته ایم. همچنین اگر پیگیر قطعات اسپرت خودرو های تولید داخل هستید، صفحه "بازار آپشن" این هفته را از دست ندهید چراکه در آن، به بررسی این بازار پر طرفدار و جدیدترین قیمت های آن پرداخته ایم.
    در صفحه انتخاب خودروامروز 291، در آستانه ورود برلیانس H220 به بازار، مقایسه ای جامع بین این محصول جدید پارس‌خودرو و پژو 205 ترتیب داده ایم و البته، در قالب جدولی کامل، به بررسی قیمت جدید 22 محصول ایران‌خودرو و سایپا و میزان افزایش آن به نسبت قیمت های فعلی پرداخته ایم. در این صفحه همچنین در کنار داستان حضور پژو 205 در ایران، می توانید با نکاتی از H30 Cross، محصول جدید ایران‌خودرو درکشور، آشنا شوید. علاقمندان خودرو های نظامی نیز این هفته با تانک های جدید صنایع جنگی در خاورمیانه آشنا می شوند.
    بررسی آپشن هایی که جای آنها در لیست امکانات خودرو های چینی بازار کشور خالی است، به همراه معرفی بهترین انتخاب ها با کمترین بودجه در بازار سیستم صوتی، معرفی 7 نام معروف و ماندگار در بین خودرو های سنگین کشور، بررسی جامع سیستم های فرمان برقی، عیب‌یابی بخش سوخت‌رسانی خودرو به زبان ساده، بررسی آخرین تحولات بازار خودرو در گفتگوی اختصاصی با مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و البته، معرفی تازه ترین های جهان خودرو از جمله نسل جدید رنو کولیوس و پورشه 718 کایمن 2017 نیز از دیگر مطالب خواندنی شماره 291 هفته‌نامه خودروامروز هستند.
    این هفته، ضمیمه 16 صفحه ای خودروامروز+ به ضمیمه ماکت‌بازی، نخستین ضمیمه تخصصی ماکت خودرو و خودرو های رادیوکنترلی اختصاص یافته است. برای دوستداران دنیای جذاب و پر از عشق ماکت‌بازی و خودرو های رادیوکنترلی، در اولین شماره از ضمیمه ماکت‌بازی خودروامروز، بیش از 50 عنوان مقاله تخصصی در 16 صفحه تدارک دیده شده که از جمله خواندنی ترین این مطالب می توان به جدیدترین قیمت انواع خودرو RC بنزینی ، الکتریکی و نیترو در بازار، جدید ترین قیمت انواع انجین مسابقه ای خودروهای رادیو کنترلی، بررسی دقیق و مقایسه داغ ترین ماکت های بازار، پیشنهاد تخصصی برای خریداران ماکت خودرو، گفت و گو با متخصصان بازار ماکت در تحلیل شرایط کنونی بازار، شرح اینفوگرافیک عملکرد خودروهای رادیو کنترلی و معرفی پیست های اختصاصی خودروهای RC در ایران اشاره کرد.
    شماره 291 هفته‌نامه خودروامروز، همراه با ضمیمه ماکت‌بازی شماره 1، از روز شنبه 11 اردیبهشت در روزنامه‌فروشی های سراسر کشور قابل خریداری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو