فونیکسریمکسبهتام

افتتاح پارکینگ طبقاتی شاهرود به زودی

عصر خودرو- - شهردار شاهرود از پارکینگ هشت طبقه خیابان امام خمینی(ره) شاهرود به عنوان دومین پروژه مهم شهرداری شاهرود یاد کرد وگفت: این پروژه با ظرفیت ۳۰۱ خودرو به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح پارکینگ طبقاتی شاهرود به زودی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سیدحسن میرفانی شامگاه شنبه در نشستی خبری همزمان با روز شوراهای اسلامی به میزبانی شورای شهر شاهرود، ضمن تشریح عملکرد سال94 شهرداری این شهر اظهار داشت: عملکرد این مجموعه را می توان به دو مقوله عمرانی و فضای سبز تقسیم کرد که در مقوله عمرانی آزادسازی و تملک شش هزار متر مربع زمین مسکونی حدفاصل انتهای خیابان شهید رجایی که در عرض 9ماه به بهره برداری رسید تا نقطه کور اتصال شرق شهر به مرکز شهر شاهرود، درصورت رفع مشکل زمین متعلق به ارتش، به راحتی برطرف شود، یکی از مهمترین اقدامات عمرانی شهرداری است.

    وی از پارکینگ هشت طبقه خیابان امام خمینی(ره) شاهرود به عنوان دومین پروژه مهم شهرداری شاهرود یاد کرد و ابراز داشت: این پروژه هم اکنون در مراحل کف سازی طبقه هشتم قرار دارد و با ظرفیت 301 خودرو یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهر محسوب می شود که می تواند گره ترافیکی و مشکل کمبود جای پارک محدوده ساختمان پزشکان های موجود در خیابان 22بهمن این شهر را تا حد زیادی مرتفع سازد همچنین باید گفت این پروژه به احتمال زیاد در سال95 به بهره برداری خواهد رسید.

    وی افزود: رشد قارچ گونه ساختمان های پزشکان و تمرکز مراکز خرید در مرکز شهر یکی از مشکلاتی است که مجموعه شهرداری نیز به آن واقف است و امیدواریم این پروژه هشت طبقه در کنار پارگینگ طبقاتی خیابان حجاب که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود و بخش خصوصی در حال ساخت است، بتواند مشکل معضل پارکینگ در مرکز شهر شاهرود را رفع سازد.

    خریداری سطل های زباله مکانیزه

    شهردار شاهرود در پاسخ به سوالی با موضوع کمبود سطل های زباله مکانیزه در سطح شهر نیز گفت: بالغ بر یک هزار و 500سطل زباله مکانیزه کاستی در شهر وجود دارد که برای رفع این کمبود اقدام به خرید 900باکس زباله شد و در صورت اتمام مراحل جانمایی و ساخت پایه های ویژه، این سطل ها در خیابان ها و معابر نصب خواهند شد.

    میرفانی با بیان اینکه شهرشاهرود همچنین نیازمند 600سطل زباله مکانیزه دیگر است، توضیح داد: با وجود مشکلات مالی امیدواریم بتوانیم این میزان سطل های زباله را تاپایان سال جاری خریداری و نصب کنیم تا همه نقاط شهر از این امکان برخوردار شوند.

    وی افزود: علاوه بر این موارد آسفالت شهرک های بهارستان، فجر، سپاه، ذوالفقار، تجهیز و خرید دو دستگاه خودروی آتش نشانی، یک دستگاه ویژه باکس شور، ساخت سوله آتش نشانی، احداث مسجد الغدیر، احداث سوله سه هزار متری شهربازی، احداث سوله 400متری حسینیه وادی السلام برای مراسم تدفین اموات و ... از دیگر موارد انجام شده توسط شهرداری شاهرود در سال94 بوده است.

    مجموعه ورزشی شهرداری شاهرود در اختیار بانوان

    شهردار شاهرود درباره افتتاح مجموعه ورزشی بانوان در سالن مدیریت بحران این شهر نیز گفت: سالن مدیریت بحران واقع در منطقه سرچشمه از یک سو با کوه محصور است و از سه سوی دیگر با دیوارهای کاملا بلند و حال که این مجموعه با امکاناتی نظیر والیبال، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، دارت، ورزش های رزمی و ... تجهیز شده است، در صورت تصویب شورای اسلامی می تواند به صورت روزها فرد در اختیار بانوان قرار گیرد تا این قشر بتوانند با خیال راحت در این مکان ویژه به تفریح بپردازند.

    میرفانی درباره استاندارهای این مجموعه ورزشی نیز ابراز داشت: این مجموعه ورزشی به اذعان کارشناسان ملی یکی از استانداردترین زمین های فوتبال ساحلی در کنار زمین های یزد و کیش است که قطعا می تواند یکی از پتانسیل های ورزشی استان سمنان محسوب شود که امیدواریم بتوانیم در راه اشاعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی از آن استفاده کنیم.

    وی افزود: مقوله نشاط اجتماعی همیشه در دستور کار شهرداری شاهرود قرار داشته و این مجموعه با احداث زمین های ورزشی در محلات که در سال های اخیر بر روی زمین های متعقل به شهرداری در شهرک های بهارستان، ذوالفقار و ... انجام پذیرفته، سعی در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی و نشاط اجتماعی در بین مردم و به ویژه جوانان دارد.

    اهتمام ویژه شهرداری شاهرود به مباحث فرهنگی و مذهبی

    شهردار شاهرود در پاسخ به سوالی با موضوع اقدامات فرهنگی شهرداری شاهرود، گفت: یکی از اقدامات فرهنگی ما تاسیس هیئت عزاداری و سینه زنی خانواده بزرگ شهرداری شاهرود است که این هیئت امروز، در دومین سال حیات خود، یکی از منسجم ترین و فعال ترین هیئات مذهبی سراسر شهرستان محسوب می شود.

    میرفانی با بیان اینکه شهرداری شاهرود یک هزار پرسنل و پنج هزار خانواده را شامل می شود، ابراز داشت: اقدامات فرهنگی ویژه خانواده شهرداری مانند برگزاری کلاس های سبک زندگی در مجموعه فرهنگی شهرداری، برگزاری جشن ها و مراسم مختلف در آئین ها و اعیاد ملی و مذهبی، برگزاری مراسم جنگ شادی در پارک های محلات، دعوت از اساتید برجسته سخنرانی درباره موضوعات مختلف، برگزاری کلاس قرآن، اجرای تمثال شهدا در بلوار دانشگاه، حمایت از برنامه های مردمی و ... در دستور کار خود دارد.

    وی افزود: همچنین زیپ لایت400متری، پل معلق150متری، پارک هیجانی، باغ ایرانی به سبک باغ های شازده ماهان و ارم شیراز، بهسازی پارک آبشار، احداث باغ مثمر در محدوده وادی السلام با درختان عناب و گل محمدی، احداث دو کمپ ورودی شهر از سمت بسطام و تهران با 110سکو و فضای سبز، انجام 280کیلومتر لوله کشی برای آبیاری درختان، تغییر روش آبیاری از 58 روز به 27روز با توجه به فصل گرما و نگهداری از 250هکتار فضای سبز شهری شاهرود از جمله سایر اقدامات شهرداری در طول سال94 بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو