فونیکسریمکسبهتام

تور خودروهای کلاسیک کرج- نمک آبرود برگزار می‌شود

عصر خودرو- با شعار حفاظت از محیط زیست تور خودروهای کلاسیک از کرج به شهر توریستی نمک آبرود برگزار می شود.

تور خودروهای کلاسیک کرج- نمک آبرود برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، این تور روز 21 اردیبشهت ماه از شهرکرج آغاز می شود و برگشت خودروها در تاریخ  26 همین ماه خواهد بود.

    در این برنامه 50 خودرو کلاسیک با موضوع حفظ و صیانت از طبیعت و گونه های جانوری خاص مشارکت دارند و به نوعی یک فعالیت فرهنگی ورزشی محسوب می شود.

    رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در این ارتباط گفت: یکی از برنامه های مهم هیئت استان برای بهار سال 95 برگزاری این تور است.

    اردشیر درویش افزود: این برنامه با همکاری دو هیئت اتومبیرانی البرز و مازندران و نظارت فدراسیون کشور برگزار می شود و اهدافی زیست محیطی را دنبال می کند.

    وی تصریح کرد: شعار جامعه اتومبیرانی و موتورسواری البرز حفظ محیط زیست و به طور مشخص یوزپلنگ ایرانی است و برای آگاهی بخشی به مردم اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی در دستور کار قرار دارد.

    درویش با بیان اینکه هماهنگی ها برای برگزاری مطلوب این تور صورت گرفته، گفت: امیدوارم اهدافی که برای این برنامه مدنظر داریم محقق شود و بتوانیم در یک کار فرهنگی بیش از پیش مردم را در جریان اهمیت حفظ محیط زیست قرار دهیم.

    رئیس هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز در ادامه به رایزنی های این هیئت برای برگزاری رالی خانوادگی البرز به لرستان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز به زودی برگزار و در خصوص نحوه ثبت نام ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی در پایان افزود: تمام تلاش این هیئت اجرای کامل برنامه های تدوین شده سال 95 است و در این مسیر حوزه فرهنگی نیز مورد توجه جدی قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط