فونیکسریمکسبهتام

رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷

عصر خودرو: کراس اوور لوکس اندازه متوسط پورشه به صورت استاندارد با رنگ سیاه یا سفید براق بدنه عرضه می شود اما اگر مشتریان در پی گزینه های بیشتر برای رنگ خودرو هستند می توانند با پرداخت هزینه اضافی رنگ متالیک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصرایران، پورشه دو مدل نسخه محدود جدید به خط تولید خود اضافه کرده است که کاین پلاتینوم ادیشن 2017 و کاین S E-Hybrid پلاتینوم ادیشن 2017 را شامل می شوند. این دو مدل جذاب با ویژگی هایی بیشتر نسبت به مدل استاندارد کاین روانه بازار خواهند شد.
 کاین پلاتینوم ادیشن و کاین S E-Hybrid پلاتینوم ادیشن به صورت استاندارد دارای چراغ های جلو بای-زنون و سیستم نور پویای پورشه، رینگ های 20 اینچی RS اسپایدر، آینه های بغل اتوماتیک ضد بازتاب، و شیشه دودی مجهز شده اند. به واسطه استفاده از سیستم پاور استیرینگ پلاس و سیستم کمکی پارک خودرو تجربه رانندگی با این مدل های جدید پورشه نیز ارتقا یافته اند.
کراس اوور لوکس اندازه متوسط پورشه به صورت استاندارد با رنگ سیاه یا سفید براق بدنه عرضه می شود اما اگر مشتریان در پی گزینه های بیشتر برای رنگ خودرو هستند می توانند با پرداخت هزینه اضافی رنگ متالیک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در داخل کابین، مدل های نسخه محدود کاین به صندلی های برقی با قابلیت تنظیم در هشت جهت به همراه پنل هایی پوشیده شده با چرم آلکانترا مجهز شده اند. نشان پلاتینوم ادیشن روی رکاب درها به همراه قطعات فلزی در داشبورد و روی درها جلب توجه می کنند. همچنین کراس اوورهای جدید پورشه به سیستم اطلاعات‌سرگرمی مدیریت ارتباط پورشه مجهز هستند که ناوبری، کانکت پلاس و سیستم صوتی فراگیر ساخت بوز را در بر می گیرد.
قلب تپنده مدل های 2017 پورشه کاین پلاتینوم ادیشن پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر خورجینی است که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو را دارد. مدل هیبریدی با یک موتور الکتریکی نیز همراهی می شود که در ترکیب با پیشرانه بنزینی قدرت 416 اسب بخار را تولید می کنند.

پورشه کاین پلاتینوم ادیشن و کاین S E-Hybrid پلاتینوم ادیشن در ادامه سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد و به ترتیب برچسب قیمت پایه 65 هزار و 600 دلار و 81 هزار و 600 دلاری را یدک می کشند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو