فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:

۷۵ هزار تخلف توسط دوربین های کنترل سرعت در قزوین ثبت شد

عصر خودرو- مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: ۷۵ هزار تخلف توسط دوربین های کنترل سرعت لحظه ای و سرعت متوسط در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

۷۵ هزار تخلف توسط دوربین های کنترل سرعت در قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رحمت شعبانی اظهار داشت: طول راههای استان قزوین برابر شش هزارو 677 کیلومتر است که از این میزان 217 کیلومتر آزاد راه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی و مجموعا سه هزار و 634  کیلومتر راه اسفالته است.

    وی افزود: متوسط تردد شمارش شده توسط تردد شمارهای الکترونیکی در محورهای برون شهری استان ماهیانه در حدود 15 میلیون تردد است.

    شعبانی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 7 پاسگاه و یک قرارگاه پلیس راه، سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و تعداد 2 مرکز امداد خودروی جاده ای در سطح استان فعال هستند، همچنین در محورهای برون شهری استان تعداد 22 دستگاه پل عابر پیاده در حال بهره برداری است.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین تصریح کرد: با توجه به گسترش سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS ) در استان قزوین نیز تعداد 21 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 42 دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای برون شهری نصب و به بهره برداری رسیده اند.

    وی یادآور شد: همچنین در حال حاضر تعداد 14 دستگاه دوربین کنترل سرعت ثابت در محورهای استان فعال است که تا پایان سالجاری این تعداد به 36 دستگاه افزایش خواهد یافت و علاوه بر کنترل سرعت لحظه ای خودروهای عبوری سرعت متوسط خودورها بین هر 2 دستگاه دوربین نیز ثبت و کنترل خواهد شد همچنین در سال گذشته 75 هزار تخلف توسط این دوربین ها ثبت شده است.

    جابجایی 3 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل قزوین

    شعبانی در ادامه یادآور شد: همچنین سال گذشته از مبدا استان قزوین 3 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استان قزوین جابجا شده است که برای جابجایی این میزان 244 هزار سفر صورت پذیرفته است.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اظهار داشت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان قزوین تعداد 43 شرکت حمل و نقلی و بالغ بر دو هزارو 580 نفر راننده مشغول فعالیت هستند.

    وی افزود: میزان جابه جایی مسافر در سال گذشته برابر 2.99 میلیون نفر بوده که این میزان کاهش 4 درصدی را نسبت به سال 1393 نشان می دهد.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اضافه کرد: بیشترین جابجایی مسافر به ترتیب به استانهای تهران، گیلان، زنجان و قم بوده است.

    وی یادآور شد: حدود 33 درصد جابجایی مسافر بصورت درون استانی 61 درصد مسافرین با اتوبوس، 15 درصد با مینی بوس و 24 درصد نیز با سواری جابجا شده اند.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو