فونیکسریمکسبهتام

ساخت باند دوم محور سامن- بروجرد

عصر خودرو- مدیر ساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان همدان از چهار خطه نمودن محور سامن- بروجرد در شهرستان ملایر خبر داد.

ساخت باند دوم محور سامن- بروجرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب نادیان رفیع  گفت: هدف از شاخت این باند،کاهش تصادفات و حوادث رانندگی  بوجود آمده بر اثر ترافیک سنگین این محور است.

    مدیر ساخت وتوسعه گفت : این ترافیک سنگین به دلیل برقراری ارتباط محور سامن- بروجرد  بین استان های جنوبی با مرکز و غرب کشور بوجود آمده است.

    نادیان بیان کرد: عملیات اجرایی 6/5یلومتر از 15 کیلومتر مذکور در حوزه استحفاظی استان  طی قراردادی به مبلغ 7/4 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است که تاکنون  از پیشرفت قابل توجه 30 درصدی برخوردار است.

    نادیان در پایان خاطر نشان کرد: این طرح امسال با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و در صورت تخصیص کامل اعتبارات لازم عملیات چهار خطه نمودن محور سامن بروجرد خاتمه خواهد یافت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط