فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج :

ترددخودروهای شخصی ازسه راه حبیبی به میدان انقلاب سنندج ممنوع شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: با هدف کاهش ترافیک ورفاه حال شهروندان تردد خودروهای شخصی از سه راه حبیبی به میدان انقلاب اجرا خواهد شد.

ترددخودروهای شخصی ازسه راه حبیبی به میدان انقلاب سنندج ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علاءالدین جماعتی با بیان اینکه از فردا عبور و مرور خودروهای شخصی از سه راه حبیبی به میدان انقلاب ممنوع است، گفت: یکی از مهم ترین مشکلات سطح شهر معضل ترافیک است که استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کاهش این معضل بسیار حائز اهمیت است.

    وی بیان کرد: طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی ابتدا در مسیر میدان آزادی به میدان انقلاب اجرا شد که موجب رضایتمندی شهروندان ورانندگان تاکسی قرارگرفت.

    وی از اجرایی کردن ممنوعیت تردد خودورهای شخصی از سه راه حبیبی به میدان انقلاب خبر داد و افزود : این طرح با نظر کمیته فنی شورا ترافیک و از 19 اردیبهشت در این مسیر اجرا خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج اضافه کرد: این طرح برای 6 ماه اول سال صبح ها از ساعت 10 تا 13وبعدازظهر ها از ساعت 17:30 تا 21:30 اجرا می گردد وبرای 6 ماهه دوم سال فقط ساعت بعداظهر واز ساعت 30/16 تا 19 اجرا خواهد شد.

    جماعتی هدف ازاجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی خدمات تاکسیرانان وجلوگیری از ترافیک وسهولت در رفت وآمد ورفاه حال همشهریان ذکر کرد.

    وی اعلام کرد: در حال حاضر 3هزار و 70 دستگاه تاکسی در سطح شهر فعال هستند واز همشهریان محترم تقاضا می شود که در صورت امکان از رفت وآمد با مسافربر های شخصی پرهیز کنند .

    وی اظهارداشت: امیدواریم در راستای کاهش ترافیک این طرح در چندین مسیر منتهی به هسته مرکزی سطح شهر اجرا شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط