فونیکسریمکسبهتام

درمانی که سالها طول می کشد؛

آخرین وضعیت میشاییل شوماخر از زبان یک متخصص پزشکی

عصر خودرو- وضعیت جسمانی قهرمان هفت دوره رقابتهای فرمول یک از سوی یک متخصص پزشکی نامناسب توصیف شده، با این حال اعلام شده ممکن است درمان وی سالها زمان ببرد.

آخرین وضعیت میشاییل شوماخر از زبان یک متخصص پزشکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، «پیتر هاملین» که جراح ستون فقرات است در خصوص «میشاییل شوماخر» گفته بهبودی این راننده آلمانی ممکن است سال ها زمان ببرد. وی گفت: اگر شما به کسانی که آسیب‌های جدی مغزی دیده اند نگاه کنید - البته من نمی گویم همه - می بینید که همواره بهبود آنها سال‌ها زمان برده است.

    شوماخر هم اکنون در ویلای شخصی خود در کنار دریاچه ژنو دوران بهبودی را سپری می کند. این در حالی است که هزینه درمان وی هفته ای 154 هزار دلار اعلام شده که تهیه این هزینه برای خانواده شوماخر کار ساده ای نیست.

    «سابین کهم»، مدیر برنامه های شوماخر، گفته که موکلش رو به بهبود است اما بهبودی وی زمان می برد.

    شوماخر که هفت دوره قهرمانی رقابتهای فرمول یک را در کارنامه دارد در دوران ورزشی خود 91 پیروزی را ثبت کرده است. اولین قهرمانی وی در سال 1992 در گرندپری بلژیک بود و آخرین آن در سال 2006 در چین.

    شوماخر در ماه دسامبر سال 2013 هنگام اسکی کردن در کوه های آلپ به خاطر برخورد با یک صخره سنگی دچار ضایعه مغزی شد و از آن زمان تاکنون تحت درمان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم