فونیکسریمکسبهتام

تمایل ژاپنی‌ها به همکاری با خودروسازی ایران

عصر خودرو- روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی: ماسایوکی، نماینده بخش قطعه‌سازی خودرو سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) به‌منظور همکاری و مشاوره برای ارتقای سطح کیفی تولید قطعه‌سازی، با محمدرضا رضوی رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

تمایل ژاپنی‌ها به همکاری با خودروسازی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در این دیدار طرفین بر زمینه‌ همکاری‌های آتی و چگونگی این همکاری‌ها در بخش قطعه‌سازی خودرو، جذب کمک‌های کارشناسی و فنی جترو اعم از آموزش و گسترش ارتباطات کارشناسان فنی در بخش قطعه‌سازی تاکید کردند و پیشنهادهایی برای آموزش و اجرای روش‌های مدرن بهبود هزینه‌ها، کیفیت، تحویل و توسعه (QCDD)، مدیریت JIT و روش کایزن (بهبود مستمر فرآیند تولید) در سطح بنگاه‌های منتخب قطعه‌سازی مطرح شد. ماسویوکی نماینده بخش قطعه‌سازی خودرو سازمان تجارت خارجی ژاپن در این دیدار از همکاری کارشناسان و مهندسان ژاپنی به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت با دست‌اندرکاران صنعت قطعه‌سازی ایران خبر داد.

    همچنین در این دیدار، رضوی ضمن ابراز رضایت از همکاری کارشناسان ژاپنی با قطعه‌سازان ایرانی افزود: همکاری در این زمینه با ایران عمدتا از طریق سرمایه‌گذاری و همکاری‌ شرکای اروپایی یا کره‌ای با قدمتی طولانی شکل گرفته است. وی با بیان اینکه در گذشته حضور ژاپن در بازار ایران تنها در قالب واردات خودرو بوده است، گفت: تعامل و همکاری با صنعت خودرو و قطعه‌سازی ژاپن، سبب خارج شدن از فضای تک‌بعدی، افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفی صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایران خواهد شد. رضوی اظهار کرد: همکاری با شرکت‌های قطعه‌سازی ژاپنی از طریق روش‌های مختلف سرمایه گذاری در ایران معنا خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو