فونیکسریمکسبهتام

انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس

عصر خودرو- شرکت ولوو در تدارک رونمایی از یک کراس اور جمع و جور جدید، تصویر مبهمی از این خودرو را منتشر کرد.

انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، اگرچه این خودروساز سوئدی تایید نکرده خودرویی که قرار است رونمایی شود چه نوع است اما گمان می‌رود ولوو در تدارک معرفی مدل S40 یا V40 جدید در کنار یک کراس اور کوچک بنام XC40 است.

     مشخص است که ولوو دو کانسپت مجزا را هفته آینده رونمایی خواهد کرد که هر دو روی پلتفرم جدید CMA این شرکتکه با همکاری شریک چینی اش(جیلی) توسعه داده ساخته شده است. اما ولوو در یک اقدام معمول برای انتشار تصاویر این مفهومی ها از اسنپ چت استفاده کرده که احتمالا برای جذب خریداران جوان صورت گرفته است. در واقع زیر یکی از تصاویر منتشر شده آمده است: "این خودرو، مثل ولوو پدر شما نیست!"   

    این خودروی جدید در سبک و سیاق مدلهای اخیر خودروساز سوئدی است. در نمای جلو خودرو از چراغهای ال ای دی همیشه روشن استفاده شده و امضای این شرکت در طراحی آن مشهود است. گمان می‌رود نسل بعدیمدلهای V40 و XC40دارای ترکیبی از موتورهای سه و چهار سیلندر باشند و نسخه های الکتریکی آنها نیز به بازار عرضه شود.

     

    با توجه به محبوبیت روز افزون خودروهای کراس اور، انتظار میرود که ابتدا مدل XC40به احتمال زیاد تا سال آینده روانه بازار شود و استیشن V40 و سدان S40 نیز سپس به بازار بیایند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم