فونیکسریمکسبهتام

سرکرده باند سارقان خودروهای شمال پایتخت توسط برادرش لو رفت

عصر خودرو- سرکرده باند سارقان خودروهای شمال پایتخت توسط ماموران پلیس آگاهی و با راهنمایی برادر متهم دستگیر شد.

سرکرده باند سارقان خودروهای شمال پایتخت توسط برادرش لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ساعت 03:13 بامداد 15 اردیبهشت  فردی به هویت "لطیف" در کلانتری 164 قائم حضور یافت و به ماموران تجسس این یگان اظهارداشت:برادرم به هویت "احسان" از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو در شمال پایتخت است و الان به همراه 2نفر دیگر از دوستانش با استفاده از دو دستگاه خودرو پراید به درب منزل یکی از همدستانشان در محدوده شهرک "ازگل" رفتند و هم اکنون در حال مصرف مواد مخدر می باشند.

     

    به دنبال اظهارات این شهروند و با استعلام از شماره پلاک های اعلامی مشخص شد خودرو های موردنظر سرقتی هستند که با هماهنگی های بعمل آمده و با راهنمایی برادر متهم ماموران به درب منزل وی مراجعه کردند.

     

    متهم به محض مشاهده مامورین شروع به سرو صدا کرد و با سرو صدای ایجاد شده دو متهم دیگر از دوستانش از موضوع اطلاع یافتند و توسط نردبانی که از داخل بالکن به سمت پشت بام راه داشت متواری شدند که در این لحظه عوامل کلانتری اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند.

     

    در این درگیری 2 نفر از دوستان متهم موفق شدند از پشت بام متواری شوند و "احسان" نیز پس از حمله ور شدن به سمت ماموران از درب ساختمان متواری شد  که ماموران اقدام به تعقیب گریز نامبرده کردند و دستور توقف به وی دادند اما متهم همچنان به فرار جنون آمیز خود ادامه می داد ، ماموران حین تعقیب و گریز چند تیر هوایی دیگر شلیک نمودند اما متهم همچنان توجهی به فرمان ایست ماموران نکرد و به فرار خود ادامه داد.

     

    در نهایت متهم وارد یک مجتمع مسکونی شده که نیرو‌های انتظامی مجبور شدند 3 تیر مستقیم به سمت متهم شلیک کنند که به مچ پای سمت راست متهم اصابت کرد.

     

    سرهنگ حمزه علی نادری، رییس کلانتری 164 قائم درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دنبال مجروحیت این سارق سابقه دار خودروهای شمال پایتخت ماموران متهم مجروح را به منظور اقدامات درمانی از طریق اورژانس بلافاصله به بیمارستان انتقال دادند.

     

    گفتنی است، تحقیقات ماموران در جهت شناسایی دیگر مرتبطین این پرونده و همچنین دستگیری سایر همدستان وی کماکان ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو