فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا کاشان در گفت و گو با خبرنگاران :

آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد

عصر خودرو: در طی یک نشست خبری که روز چهارشنبه در سایپا کاشان برگزار شد، مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: تولید خودرو چانگان CS۳۵ از نیمه دوم خرداد ماه آغاز می¬شود.

آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰
  • آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد
  • آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد
  • آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد
  • آغاز تولید شاسی بلند جدید سایپا از نیمه دوم خرداد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فریبرز شهباز مدیر عامل شرکت سایپا کاشان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت چانگان به عنوان شریک تجاری سیتروئن و فورد، با حساسیت  فراوان توسط سایپا مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و پس از کسب اطمینان از توانایی های این شرکت در طراحی و ساخت خودرو، محصول CS35 جهت تولید انتخاب شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون تولید این خودرو در سایپا کاشان به صورت آزمایشی آغاز شده و تولید رسمی آن نیز در نیمه دوم خرداد پس از دستیابی به اهداف کیفی آغاز می شود.
شهباز افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری حداقل 4 هزار دستگاه به تولید برسد. در سال اول تولید، 21 درصد این محصول ساخت داخل بوده و در سال دوم این مقدار به 40 درصد خواهد رسید. تولید این محصول برای بازار داخلی در نظر گرفته شده اما مذاکراتی نیز برای صادرات آن صورت گرفته است. قیمت نهایی این محصول 64 میلیون تومان خواهد بود که در صورت پیش خرید 2 میلیون تومان تخفیف خواهد داشت.
شهباز در پاسخ به این پرسش که برنامه ریزی تولید 4000 دستگاه  CS35 بر چه اساسی صورت گرفته و برنامه خدمات پس از فروش آن چگونه است، گفت: برنامه ریزی تولید محصول بر اساس اطلاعات و فیدبک هایی که از مسئولین فروش و نمایندگی ها به دست آمده، صورت گرفته است. با توجه به حضور 1500 دستگاه CS35 که سال گذشته به صورت CBU به بازار کشور راه یافته¬اند، بازخورد مناسبی به دست آمده است. همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز از سال گذشته مذاکرات لازم جهت سفارش قطعات صورت گرفته و آموزش لازم جهت ارائه سرویس به نمایندگی ها داده شده است. با آغاز تولید رسمی، تامین قطعات یدکی متناسب با میزان تولید و عرضه خواهد بود.
همچنین وی افزود: پروژه محصول CS35 از یک سال پیش شروع شده و البته مذاکراتی نیز جهت تولید محصول دیگری از چانگان به نام Edo صورت گرفته است که تا چند ماه دیگر پروژه آن آغاز خواهد شد.
مدیر عامل سایپا کاشان در خصوص شرایط همکاری با شرکت های اروپایی نظیر سیتروئن نیز اشاره کرد که مذاکرات خوبی با این شرکت¬ها صورت گرفته و درصورت نهایی شدن مذاکرات، جزئیات آن توسط مقامات ارشد سایپا اعلام خواهد شد.
وی افزود: در صورت ورود محصولات جدید با نهایی شدن قراردادها، تولید محصولات قبلی نظیر پراید و تیبا با توجه به بازاری که دارند ادامه خواهد داشت. اما طی فرآیندی چند ساله، عملیات جایگزینی این محصولات صورت می¬گیرد.
شهباز در خصوص برنامه سایپا کاشان جهت ورود به بازار سهام نیز اعلام کرد علیرقم مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، فعلا این شرکت قصد ورود به بازار سهام را ندارد.
پس از نشست خبری، از خبرنگاران جهت بازدید از خطوط تولید دعوت به عمل آمد. در طول این بازدید سالن های تولید بدنه و مونتاژ محصول به نمایش در آمد و  اشاره شد که هم اکنون تولید محصول چانگان CS35 در مرحله آزمایشی قرار داشته و تولیدات فعلی تحویل مشتریان نمی¬شود. پس از دستیابی به استانداردهای مورد نظر، تولید انبوه آغاز می گردد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو