فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو ۲۰۶ در زنجان مرگ راننده را رقم زد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در مسیر ارتباطی این استان یک کشته و دو مصدوم برجا گذاشت.

واژگونی خودرو ۲۰۶ در زنجان مرگ راننده را رقم زد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه  افزود: این حادثه خونین و مرگبار حوالی ساعت 14 دوشنبه در کیلومتر 70 خط شمالی اتوبان زنجان - تبریز رخ داد.
    وی اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو 206 بر اثر برخورد سرش به ستون سمت چپ و شدت ضربه و جراحت وارده در دم فوت کرده بود اما دو مصدوم دیگر این سانحه رانندگی پس از اقدمات درمانی اولیه به منظور ادامه درمان و مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
    شیرمحمدی افزود: این خودرو سواری بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده با گاردریل وسط جاده برخورد و به دلیل سرعت بالا چندین بار واژگون شده بود.
    همچنین حوالی ساعت 5:30 صبح روز گذشته /دوشنبه/ برخورد یک دستگاه خودرو سواری ال نود با کامیون ایسوزو پارک شده در کیلومتر 100 خط شمالی حاشیه اتوبان زنجان - قزوین یک استاد دانشگاه را به کام مرگ فرستاد.
    راننده ال نود نیز که تنها سرنشین این خودرو بود به دلیل خستگی و خواب آلودگی و با سرعت بسیار بالا با قسمت عقب این کامیون برخورد کرده و مرگ دلخراشی را برای خود رقم زد و چندین خانواده را برای همیشه داغدار کرد.
    کشته شدن این دو راننده هشدار جدی به رانندگانی است که هنگام خستگی و خواب آلودگی نیز دست از رانندگی بر نداشته و با سهل انگاری و بی احتیاطی خود، حادثه ای تلخ و ناگوار برای خود، سرنشینان و دیگر مسافران جاده رقم می زنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط