فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

بررسی و مقایسه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه

عصر خودرو- تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز با ضمیمه "تعمیرگاه" خودروامروز پلاس، ویژه خدمات پس از فروش، مطالب فنی و قیمت قطعات فنی خودرو منتشر شد.

بررسی و مقایسه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز با ضمیمه "تعمیرگاه" خودروامروز پلاس، ویژه خدمات پس از فروش، مطالب فنی و قیمت قطعات فنی خودرو منتشر شد.
    تیتر یک جلد این هفته، با عنوان سامورایی خوش‌تیپ، شما را به صفحه انتخاب می برد، جایی که میتسوبیشی اوتلندر 2016 را در یک بررسی جامع با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه مقایسه کرده ایم. این هفته همچنین با آغاز تولید چانگان CS35 در کشور توسط سایپای کاشان، پشت فرمان این شاسی‌بلند جدید سایپا نشسته ایم و ضمن بررسی طراحی، امکانات و فضای کابین، قابلیت های فنی و حرکتی آن را به چالش کشیده ایم. دیگر مطلب بازاری خودروامروز 294، بررسی آپشن های انواع MVM در بازار به اضافه جدیدترین فهرست قیمت آنهاست.
    دوبی 19 الی 21 اردیبهشت ماه، میزبان اتومکانیکای دوبی به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه قطعات خودرو و مجموعه های مرتبط با صنعت خودرو بود و هفته‌نامه خودروامروز و پایگاه خبری عصرخودرو به عنوان حامیان رسانه ای این رویداد بزرگ در ایران، در غرفه ای مستقل در اتومکانیکای دبی 2016 حاضر بودند. در این شماره مختصری می خوانید از آنچه که در اتومکانیکای دبی 2016 گذشت. در این رویداد بزرگ، فرصتی نیز فراهم آمد تا پای صحبت چند تن از مدیران لیکومولی، برترین برند روغن موتور سال 2016 و نشت‌بُن، نماینده انحصاری این شرکت بنشینیم.
    بررسی چشم‌انداز مبهم صنعت خودرو کشور در پسابرجام، معرفی تازه های جهان خودرو، نگاهی به حواشی جهان خودرو در هفته ای که گذشت و بررسی جامع مشکلات رایج فنر های تخت در خودرو نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 294 هستند. این هفته همچنین در صفحه ماکت‌بازی به معرفی و بررسی 10 ماکت از خودرو های اسپرت دوران طلایی خودروسازی آمریکا در دهه های 60 و 70 میلادی پرداخته ایم. در صفحه آیینه بغل، فلاش‌بک زده ایم به زمانی که مرسدس-بنز S کلاس در کشورمان تنها 54 هزار تومان قیمت داشت. صفحه آچار نیز در خودروامروز 294 به بررسی فنی انواع خودرو های دیفرانسیل عقب اختصاص یافته است.
    همانطور که در ابتدا اشاره شد، این هفته ضمیمه 16 صفحه ای خودروامروز پلاس به دوازدهمین شماره ضمیمه تعمیرگاه خودروامروز اختصاص یافته که از جمله مطالب خواندنی آن، می توان به نگاهی کوتاه به ساختار ECU خودرو، پرونده ای برای گسترش چشمگیر پیشرانه های توربو در جهان، مروری بر سیستم تزریق آب به داخل سیلندر و تاثیر آن بر عملکرد پیشرانه، بررسی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو های لوکس در بازار داخلی، فن آماده‌سازی خودرو برای فصل گرم، ارائه نکاتی در مورد تعمیر و سرویس جعبه دنده های اتوماتیک تماما مکانیکی-هیدرولیکی جنرال‌موتورز و بررسی بازار قطعات و آپشن های بیوئیک های کلاسیک کشور، معرفی انواع پمپ های موجود در یک خودرو، پرونده ای برای عملکرد سیستم های کلاچ و مبدل گشتاور، معرفی سیستم چهار چرخ فرمان پذیر و مرور کاملی بر انواع و نحوه عملکرد خودرو های هایبرید اشاره کرد.
    شماره 294 هفته‌نامه خودروامروز را از روز شنبه اول خردادماه همراه با ضمیمه بهاری تعمیرگاه خودروامروز از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور بخواهید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو