فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت هیوندای دایموس کره جنوبی:

ایران دارای توان لازم برای توسعه صنعت خودرو است

عصر خودرو- مهندس پژوهش شرکت «هیوندای دایموس»* کره جنوبی گفت: ایران به لحاظ بهره مندی از مواد اولیه مورد نیاز صنعت خودروسازی از توان لازم برای توسعه این صنعت و صادرات محصول به منطقه برخوردار است.

ایران دارای توان لازم برای توسعه صنعت خودرو است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، «لی میونگ-جین»** امروز (سه شنبه) در حاشیه نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی در تهران ضمن اشاره به این که چشم انداز سرمایه گذاری را در ایران مثبت می داند، افزود: این شرکت بسته به قراردادهایی که با شرکای ایرانی امضا می کند، آماده هر نوع همکاری است.
    نخستین نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی از سوم خرداد ماه جاری به مدت سه روز در سالن شماره هفت نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.
    رئیس تیم طراحی کارکرد صندلی شرکت هیوندای دایموس کره جنوبی گفت: این شرکت تولیدکننده سدان، خودروهای شاسی بلند، اتوبوس، کامیون و... است و زیرمجموعه شرکت هیوندایی موتور کره جنوبی به شمار می رود که بزرگ ترین سازنده اتومبیل در این کشور و دومین سازنده بزرگ اتومبیل در آسیا است.
    فعال صنعت خودرو کره جنوبی افزود: مصرف کنندگان ایرانی در درجه نخست نگران هزینه و سپس کیفیت هستند که از هر دو نظر محصولات این شرکت می تواند نظر آنها را تامین کند.
    میونگ - جین ادامه داد: بازارهای اصلی این شرکت تاکنون آمریکای شمالی، اروپا و چین بوده است و جای پایی در خاورمیانه نداشتیم که ایران می تواند به لحاظ موقعیت خوب منطقه ای و برخورداری از مواد اولیه مورد نیاز، قطب مناسبی برای تولید محصولات این شرکت و صادرات آن به کشورهای منطقه باشد.
    وی گفت: دورنمای توسعه فعالیت های این شرکت در ایران، بسته به شمار پروژه هایی است که این شرکت بر اساس تفاهمنامه های احتمالی آینده بر عهده می گیرد ، اما با توجه به نوظهور بودن بازار ایران و فرصت های بی شماری که در آن وجود دارد، چشم انداز همکاری های آینده روشن است.
    میونگ-جین نخستین نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی در تهران را فرصت مناسبی برای معرفی تولیدات این شرکت دانست و افزود: این نخستین باری است که این شرکت محصولات خود را در ایران به نمایش می گذارد.
    به گزارش ایرنا، کره جنوبی از کشورهایی است که برای توسعه روابط با ایران تلاش زیادی می کند و می کوشد شرکت های خود را با طرح های زیربنایی ایران مرتبط سازد.
    تهران دوازدهم اردیبهشت ماه امسال میزبان «پارک گئون هی» رییس جمهوری کره جنوبی، بود.
    در این سفر که نخستین حضور رییس جمهوری کره جنوبی در ایران از زمان برقراری روابط دیپلماتیک میان تهران و سئول در سال 1962 میلادی یعنی 52 سال پیش به شمار می رفت، یک هیات 236 نفره متشکل از مدیران شرکت ها و موسسه های بازرگانی و صنعتی این کشور ، گئون هی را همراهی کردند.
    در این سفر تاریخی 19 یادداشت تفاهم و سند همکاری در حضور سران دو کشور امضا شد.
    خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی بیست و دوم اردیبهشت ماه با استناد به گزارش موسسه تحقیقات اقتصادی کره جنوبی، نوشت: سئول به دنبال صادرات 84 میلیارد و 500 میلیون دلاری به تهران در بازه زمانی 2016 تا 2025 از طریق ارتقا و بهبود روابط برای همکاری اقتصادی دوجانبه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو