فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشوردرخصوص تجهیز ناوگان اعلام کرد:

آماده انعقاد قرارداد با سایپا هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا گفت: آریو خودرویی است که بیشتر شاخص های مورد نظر اتحادیه تاکسیرانی های شهری را دارد و اگر سایپا بتواند با اتحادیه یک توافق راهبردی امضاء نماید می توانیم از آریو در سطحی وسیع در ناوگان تاکسیرانی کشور استفاده کنیم.

آماده انعقاد قرارداد با سایپا هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان مطلب بالا، گفت: آریو خودرویی با ابعاد مناسب و فاصله صندلی های خوب و راحت است و این خودروی زیبا از مشخصات و امکانات به روز بهره می برد.

    طبیبی گفت:خیلی راغب هستیم از آریو در ناوگان تاکسیرانی به خصوص در طرح های حرفه ای تاکسیرانی کشور استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم همکاری های خوبی با سایپا جهت تجهیز ناوگان تاکسیرانی کشور داشته باشیم.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشورافزود: جلسه خوبی با مدیران مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و مدیران فروش برگزار شد وبه دنبال این هستیم که بتوانیم به یک توافق راهبردی در حوزه های مختلف چندگانه با سایپا برسیم.

    وی تصریح کرد: به عنوان اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور باید نیازمندی ها به سایپا اعلام شود و سایپاهم بتواند محصولات خوب مبتنی بر نیاز اتحادیه تاکسیرانی ها عرضه نماید و از سایپا انتظار داریم که بتواند به طیفی از خودروهای متناسب با نیاز استفاده کنندگان توجه کند.

    طبیبی گفت: اتحادیه تاکسیرانی های شهری طرح های زیادی چون طرح تاکسیرانی حرفه ای مدارس، سرویس گردشگری و تاکسی طب، در دست اجرا دارد که سایپا می تواند یک همراه خوب برای اتحادیه تاکسیرانی ها باشد و امیدوارم که یک تفاهم بنیادی داشته باشیم به گونه ای که سایر عناصر بتوانند در قالب این تفاهم نامه با اتحادیه همکاری کنند و در عین حال پیشنهاداتی هم داریم مبنی براینکه تجهیزات و امکاناتی برروی تاکسی ها نصب نماییمتا بتوانیم به موقع این تاکسی ها را از نظر عملکردی، از حیث خدمت رسانی به مردم و خدمات پس از فروش رصد و ارزیابی کنیم.

    وی ادامه داد: فاز دوم همکاری با سایپا، طراحی یک تاکسی ایرانی استکه بتوانیم هم نیازهای تاکسیرانان را شناسایی و تامین کنیم و هم خواسته های مردم را برآورده نماییم.

    طبیبی تاکید کرد: بحث دیگری که برای ما اهمیت دارد و امیدواریم سایپا در این زمینه بتواند همکاری داشته باشد، بحث راه اندازی یک مرکز شبیه سازی رانندگی است و باتوجه به اینکه تاکسی عضوی از ناوگان حمل و نقل عمومی است، اگر رانندگان تاکسی بتوانند خوب آموزش ببینند، هم می توانیم در زمینه اقتصادی کردن تاکسی ها فعالیت کنیم و هم در زمینه های آموزشی مثل نصب چراغ زرد بر روی سرویس های مدارس که هشدار دهنده به دیگران است فعال شویم.

    وی تصریح کرد: اگر قرار باشد ون سایپا را نیز به عنوان یکی از سرویس های مدارس در نظر بگیریم نیاز به این آموزشها احساس میشود تامردم طعم خودروی خوب با راننده خوب را باهم بچشند و این کار به تنهایی از عهده اتحادیه تاکیسرانی ها شهری بر نمی آید و نیازمند همکاری نزدیک با سایپا هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو