فونیکسریمکسبهتام

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است

عصر خودرو- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اتفاقات این روزها برای شرکت خودروسازی فولکس را مصداقی از توجه به کیفیت دانست و گفت: باید سیستمی داشته باشیم تا هر کاری برای اتخاذ مجوز کیفیت، از آن مسیر بگذرد.

اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر دیروز، در مراسم رونمایی از تمبر کیفیت و افتتاح باشگاه کیفیت، با تأکید بر گستردگی پهنه کیفیت، ورود بخش خصوصی به این مقوله را برای کشور خوشایند خواند و گفت: با تدوین سیاست‌های کلی برای کیفیت و نظارت بر حسن اجرای آن، می‌توان از افت کیفی تولیدات داخلی جلوگیری کرد.

     

     

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همکاری شورای سیاستگذاری کیفیت را در راستای تدوین سیاست‌های کلی ضروری دانست و گفت: با توجه به تفویض وظیفه نظارت رهبری بر سیاست‌های کلی نظام به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تدوین آیین‌نامه مناسب، باید علاوه بر تشویق‌های مرسوم، ضمانت‌های اجرایی برای جلوگیری از افت کیفی را در کشور تقویت کنیم.

    هاشمی رفسنجانی، اتفاقات این روزها برای شرکت خودروسازی فولکس را مصداقی از توجه به کیفیت دانست و گفت: باید سیستمی داشته باشیم تا هر کاری برای اتخاذ مجوز کیفیت، از آن مسیر بگذرد.

    وی افزود: اگر چه مسایلی که جنبه امنیتی و ارتباط مستقیمی با سلامت اجتماعی دارند، برای حفظ کیفیتشان حساسیت وجود دارد، اما یک جامعه برای توسعه همه جانبه، باید دامنه توجه به کیفیت را گسترش دهد.

    هاشمی رفسنجانی، داشتن شاخص را از ضرورت‌های توجه به کیفیت خواند و گفت: توجه ناقص به چند مورد، نتایج جامعی به دست نمی‌آورد و شرط موفقیت کیفیت، توجه به جامعیت فعالیت‌هاست.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکیل شورای کیفیت را کار پسندیده‌ای توصیف کرد و گفت: کشور برای جدّیت در توجه به کیفیت، باید شورای سیاستگذاری و مصوبات آن را قانون لازم الاجرا بداند.

    وی تأیید تقویت کیفیت را ولو در شعار و حرف مورد پسند همگان دانست و گفت: هیچ‌کس نمی‌گوید که من طرفدار کالاها و تولیدات بنجل هستم و همه برای ارتقای کیفی تأکید می‌کنند.

    در آغاز مراسم، عبدالله جاسبی، رئیس شورای کیفیت کشور در سخنانی با تشریح اهداف تشکیل این شورا، گفت: پیشنهاد می‌کنیم کمیته‌ای برای تدوین سیاست‌های کلی در مجمع تشکیل و همچنین نظارت بر حفظ و ارتقای کیفیت به بخش خصوصی سپرده شود.

    دکتر بهروز ریاحی، دبیر کل کیفیت، نیز ضمن معرفی حاضران، گفت: اعضای شورای سیاستگذاری کیفیت کشور و تعدادی از برگزیدگان پنج دوره برگزاری جشنواره کیفیت در اینجا حضور دارند تا ضمن رونمایی از تمبر کیفیت کشور، باشگاه تلاشگران کیفیت کشور نیز امروز رسماً افتتاح شود.

    همچنین در ادامه مراسم، با امضای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پای تمبر کیفیت، به شکل نمادین از آن رونمایی شد و دکتر میرسپاسی و مهندس بهروز فروتن هم به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص ارتقای کیفیت و گستردگی دامنه آن پرداختند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو