فونیکسریمکسبهتام

شکسته شدن رکورد تامین قطعات درتولید گروه سایپا

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا با تولید ۲۰۱۸ دستگاه خودرو مجددا رکورد تولید خود را شکست.

شکسته شدن رکورد تامین قطعات درتولید گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، باتوجه به تاکید مهندس نجفیان مدیرعامل شرکت سازه گستر مبنی ‌برافزایش تیراژ تولید درسال‌جاری و برنامه‌ریزی های انجام شده درشرکت سازه گستر با شرکت های زنجیره تامین دراین زمینه، شرکت سازه گستر سایپا توانست درماه‌های ابتدایی سال به این مهم دست یابد و با تامین به موقع  قطعات امکان تولید خودرو در گروه خودرو سازی سایپا را با بیش از 2000  دستگاه مهیا کند.

    بر اساس این گزارش سهیل حسین پور، معاونت برنامه ریزی و لجستیک شرکت سازه گستر با اشاره به بی سابقه بودن این حجم تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: با هماهنگی های مناسبی که بین واحدهای تامین و شرکت های قطعه ساز صورت گرفت توانستیم ضمن تثبیت جریان تامین و تولید 2000 دستگاه  به شکل روزانه با تولید 41680 دستگاهی رکورد تولید ماهیانه را که در 2 سال گذشته بی سابقه بوده را نیز پشت سر گذاریم.

    حسین پور افزود: اقداماتی همچون مدیریت موجودی قطعات بحرانی بین سایت های تولید خودرو در گروه سایپا و شرکت های زنجیره تامین و قطعه ساز- افزایش تیراژ تولید قطعه سازان با اضافه نمودن شیفت های کاری - هماهنگی بسیار مناسب بین حوزه های برنامه ریزی و تامین در سازه گستر و ایجاد و تقویت نقش کششی در معاونت برنامه ریزی و لجستیک، ما را در رسیدن به این افزایش تولید یاری رساند.

    وی تصریح کرد: این تعداد تولید بیانگر ایجاد یک روند خوب و صعودی است و نشانگر تثبیت روند تامین قطعات و متناسب آن تولید کیفی درگروه خودروسازی سایپا است و در تلاش هستیم افزایش تیراژ تولید را به 45 هزار دستگاه در خرداد ماه سال جاری برسانیم.

    معاونت برنامه ریزی و لجستیک سازه گستر یادآور شد: ضمن حرکت در مسیر تثبیت تیراژ تولید روزانه با اقدامات مناسب که در زنجیره تامین در حال انجام است میزان خودروهای تجاری نشده به حداقل تعداد خود رسیده و از ده هزار دستگاه به میزان 1500 دستگاه کاهش یافته است. قطعا تلاش و همت تمامی کارکنان این گروه دراین افزایش تولیدتاثیرگذاربوده و نمایانگر رسیدن به روزهای اوج در زمانی نه چندان دور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو