فونیکسریمکسبهتام

معرفی برندهای بین المللی موتورسیکلت در همایش شرکت کویر موتور

رونمایی از محصولات شرکت روغن موتور "موتول" فرانسه در ایران توسط شرکت کویر موتور برای اولین بار

عصر خودرو- شرکت کویر موتور از محصولات بین المللی شرکت کاواساکی ژاپن و استراتزی سال آتی شرکت کی تی ام اتریش در ایران در همایش خود، رونمایی می نماید.

رونمایی از محصولات شرکت روغن موتور "موتول" فرانسه در ایران توسط شرکت کویر موتور برای اولین بار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، روابط عمومی شرکت کویر موتور اعلام نمود: با توجه به شعار سال 1395 که همانا اقتصاد مقاومتی است، شرکت کویر در نظر دارد با توجه به افزایش سطح تولیدات داخلی خود و بالا بردن میزان کیفیت محصولات تولید شده، برای ایجاد انگیزه و اقبال عمومی در سطح جامعه و گسترش فرهنگ ترافیک با هدف کمک به ایجاد هوای پاک و محیط زیست، موتورسیکلت های کاواساکی ژاپن را در این همایش رونمایی نماید تا علاوه بر شناخت هر چه بیشتر مصرف کنندگان نسبت به موتورسیکلت های روز دنیا، زمینه حضور سایر شرکت های بین المللی را در ایران فراهم آورد.
    مجید رضایی مدیر بازاریابی و استراتژی شرکت کویر افزود: با توجه به فضاهای اقتصادی و فرصت های جدید پسا برجام، شرکت کویر موتور به دنبال آن است که بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری های آینده در بخش حضور تولیدکنندگان معتبر بین المللی در ایران، فراهم آورد. رویکرد حضور برندهای معتبر بین المللی اتفاق خوشایندی است که علاوه بر حضور محصولات معتبر در کشور ایران، امیدواریم تکنولوژی مرتبط با این گونه محصولات نیز در ایران مورد استفاده قرار گیرد و امیدواریم شرکت کویر موتور نیز با استفاده از تجارب به دست آمده، محصولات با کیفیت تری را برای مشتریان خود در سراسر کشور تولید نماید.
    همچنین روابط عمومی این شرکت خاطر نشان کرد: در راستای اصل مشتری مداری و برای ارج نهادن به انتخاب مشتریان از بابت استفاده از محصولات شرکت کویر موتور، این شرکت با پیگیری های فراوان توانست زمینه حضور شرکت روغن موتور "موتول" (MOTUL) فرانسه را در کشور ایران فراهم آورد.
    در همین راستا، نمایندگان شرکت روغن موتور موتول فرانسه در موازات همایش برگزار شده، یک کارگاه آموزشی معرفی و نحوه استفاده روغن موتورهای این برند موتور مناسب انجین و محصولات جانبی را در حضور جمعی از نمایندگاه مجاز فروش قطعات، تعمیرگاههای مجاز و قهرمانان موتورسیکلت کشور برگذار کردند. مدعوین حاضر در این کارگاه آموزشی سوالات خود را به صورت مستقیم از نماینده شرکت موتول پرسیدند و برای شناخت هر چه بهتر این محصول، جزوات آموزشی مرتبط، در اختیار تمامی حاضرین قرار داده شد.
    در ادامه دفتر فنی مهندسی شرکت کویر موتور اعلام نمود: روغن موتورهای شرکت فرانسوی موتول، جزو بهترین محصولات در بخش روانکارهای صنعتی می باشد و شرکت کویر موتور بسیار افتخار دارد که در ایران به عنوان تنها نماینده این برند شناخته می شود. همچنین این روغن موتور برای انواع محصولات مختلف موتورسیکلت، نمونه های اختصاصی بسیار با کیفیتی آماده کرده است تا بتوانیم برای بازار تقاضای موتورسیکلت ایران، محصولات با کیفیتی را در سبد عرضه داشته باشیم.
    در پایان مراسم، تمامی افراد و شخصیت های فعال در بخش موتورسیکلت ایران، شاهد هنر نمایی جناب آقای Marat Kankadze از قهرمانان بین المللی داخلی و خارجی از کشور روسیه و ایران در رشته استانت و یا همان حرکات نمایشی بودند.

    در انتها باید اضافه نمود که ایجاد چنین فضاهای شاد و آموزشی در حوزه موتورسیکلت، سالهاست که جای خود را در این صنعت خالی می بیند و اکنون با دیدن حضور برندهای بین المللی موتورسیکلت در ایران، امید آن می رود که افزایش سطح کیفی قابل توجه در بخش موتورسیکلت و فرهنگ ترافیکی در ایران اتفاق بیافتد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو