فونیکسریمکسبهتام

کاهش قیمت ۱۶ خودرو داخلی در بازار

عصر خودرو- مدتی است که بازار خودرو در رکودی عمیق به سر می‌برد تا جایی که حتی مصوبه افزایش قیمت شورای رقابت نیز به دلیل رکود حاکم بر بازار خودرو، نتوانست اثری روی این بازار بگذارد.

کاهش قیمت ۱۶ خودرو داخلی در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین ،اغلب فعالان بازار خودرو معتقدند که افت معاملات کاملا محسوس است و مردم کمترین تمایل را برای خرید یا فروش خودرو دارند. مقایسه قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در 15 روز گذشته  نشان می دهد که بازار قیمتی خودروهای داخلی با افت زیادی مواجه شده و می توان گفت که تمامی تولیدات داخلی در 15 روز گذشته با کاهش قیمت در بازار مواجه شدند.

    در بازار خودروهای وارداتی برعکس خودروهای داخلی با افزایش بی رویه قیمت در بازار مواجه بودیم .

     در خودروهای داخلی:
    تندر 90 اتوماتیک با 500 هزار تومان، پارس ال ایکس با 600 هزار تومان، پارس ای ال ایکس با 300 هزار تومان، 405 اس ال ایکس با 500 هزار تومان، رانا ال ایکس  با 400 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با 400 هزار تومان ، تندر 90ایران خودرو با 300 هزار تومان، پژو 206 وی 8 با 700 هزار تومان، دنا با 500 هزار تومان، تیبا با 300 هزار تومان ، سایپا 111 اس ای با 500 هزار تومان ، تندر 90 پارس خودرو با 1 میلیون تومان، جک  اتوماتیک با 500 هزار تومان، جک اس 5 با 1 میلیون تومان و سراتوی اتوماتیک با 1 میلیون تومان کاهش قیمت در بازار مواجه شدند.

    در هفته جاری قیمت برخی از خودروهای پرفروش خارجی در بازار افزایش یافت به طوریکه سانتافه فول با 10 میلیون تومان، تویوتا کرولا با 3 میلیون تومان، تویوتا راو 4 با 10 میلیون و سوناتا با 2 میلیون تومان افزایش قیمت در بازار مواجه شدند.

    قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.

    معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو  دارد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو