فونیکسریمکسبهتام

گرد و خاک در تهران

آلوده ترین منطقه تهران، در شرایط اضطرار

سه شنبه هوا بهتر می شود

عصر خودرو- معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه هوای تهران با شاخص کیفی ۱۱۸ در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه است، گفت: منشأ هوای امروز تهران از گرد و غبارهای غرب کشور بوده و فردا شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

آلوده ترین منطقه تهران، در شرایط اضطرار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، محمد رستگاری در خصوص کیفیت هوای امروز (دوشنبه) پایتخت نشینان اظهار داشت: براساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

    وی گفت: میانگین ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به میزان 118 بیانگر قرار گیری کیفیت هوای امروز پایتخت نشینان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

    معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: امروز شهرک چشمه در منطقه 22 با شاخص کیفی 152 ناسالم ترین نقطه پایتخت برای تمام افراد جامعه است، ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در اقدسیه در منطقه یک، تربیت مدرس در منطقه 6، تهرانسر در منطقه 21، ستاد بحران در منطقه 7، شاد آباد در منطقه 18، شریف در منطقه 2، گلبرگ در منطقه 8، مسعودیه در منطقه 15، پارک رازی در منطقه 11، پارک سلامت در منطقه 17، پارک قائم در منطقه 18، دانشگاه علم و صنعت در منطقه 4، ژیوفیزیک در منطقه 6، سوهانک در منطقه 1 و فرمانداری شهر ری در منطقه 20 ؛15 منطقه امروز تهران در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه اعلام شده اند.

    وی با تأکید بر اینکه دلیل ناسالم بودن هوای امروز و دیروز تهران، گردو غبار ورودی از غرب کشور اعلام شده گفت: امروز بعداز ظهر نیز در گیر این هوای نامطلوب بوده اما از فردا شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود.

    رستگاری درباره وضعیت جوی امروز تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.

    وی در پایان گفت :بعد از 77 روز از ابتدای سال تاکنون که 11 روز آن پاک و باقی سالم بوده، امروز بعنوان 79 امین روز از آغاز سال و دومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو