فونیکسریمکسبهتام

نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود

عصر خودرو- مرسدس بنز نسل آتی اس یو وی الکتریکی خود را با یک کانسپت در شرف تولید، معرفی خواهد کرد.

نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، طراحی این کانسپت نهایی شده و تولید آن در حومه اشتوتگارت آلمان در حال انجام است. این خودرو قرار است پاییز امسال در نمایشگاه خودرویی پاریس رونمایی شود.

    این کانسپت که هنوز نامی برایش انتخاب نشده نمای واضحی از داخل و بیرون مدل تولیدی اس یو وی الکتریکی مرسدس بنز است.
    ظاهر این خودرو بسیار حائز اهمیت است زیرا زبان طراحی این کانسپت روی تمام خودروهای باتری دار مرسدس در سال‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت. 
    یک منبع آگاه در گفتگو با نشریه اتوکار گفت: ما یک طراحی کاملا جدید ارائه کرده ایم که المانهای خاص خودروهای الکتریکی را در نظر دارد. 
    جزئیات فنی این خودرو هنوز منتشر نشده است. تمام آنچه که در این مرحله درباره این خودرو وجود دارد اینست که این کانسپت از یک پیشرانه کاملا الکتریکی قادر به طی بیش از 300 مایل با یک بار شارژ بهره می‌برد و روی یک پلتفرم مدولار که مشخصا برای خودروهای الکتریکی طراحی شده ساخته خواهد شد. 
    اگر شایعات درست باشد در هفته های آینده اخبار بیشتری درباره کانسپت الکتریکی مرسدس خواهیم شنید. صرفنظر از آنچه که در پاریس معرفی خواهد شد، این خودرو که رقیبی برای تسلا مدل X است، قرار است قبل از پایان دهه جاری روانه بازار شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط