فونیکسریمکسبهتام

با تمرکز بر خودروهای الکتریکی

فولکس می خواهد جبران کند

عصر خودرو- به نظر می رسد فولکس واگن قصد دارد رقیبی را برای تسلا مدل S روانه بازار کند.

فولکس می خواهد جبران کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، فولکس واگن در حال حرکت به سمت خودروهای الکتریکی است.

    این خودروساز آلمانی با سرمایه گذاری سنگین روی مدلهای جدید فاقد آلایندگی، قصد دارد به نوعی رسوایی "دیزل گیت"(تقلب در تست آلایندگی خودروهای دیزلی) را جبران کند.

    یکی از مدلهای خانواده جدید خودروهای الکتریکی که امضای فولکس پای آن دیده می شود، خودرویی است که فولکس واگن آن را CUV می نامد و در بازار با تسلا مدل 3 رقابت خواهد کرد.

    این مدل در دو نسخه متفاوت SUV بزرگ و یک نسخه طولانی تر و اسپرت تر ساخته خواهد شد. نسخه SUV عمدتا مشابه مدل کنونی تیگوان و نسخه اسپرت 30 سانتی متر بلندتر خواهد بود و در طراحی آن از تیگوان CC الهام گرفته شده است. مدل CUV این خودرو قرار است در سال 2019 معرفی شود.

    اتوبیلد همچنین گزارش داد که نسخه تولیدی کانسپت BUDD-e که فولکس واگن اوایل امسال در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی کرد، e-Bulli نام خواهد گرفت. اگر این میکروباس به بازار آمریکا نیز صادر شود، شاید نام دیگری برایش انتخاب شود. E-Bulli  نیز قرار است طبق برنامه در سال 2019 رونمایی شود. 

    فولکس واگن همچنین قصد دارد رقیبی را برای رقابت با ب ام و i3 عرضه کند که در خانواده پایین تری نسبت به CUVe قرار خواهد گرفت. در راس خانواده خودروهای الکتریکی فولکس واگن یک SUV الکتریکی براساس فولکس فائتون خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم