فونیکسریمکسبهتام

شهردار تاکستان:

جایگاه سوخت شهر تاکستان به انجمن صنفی جایگاه داران واگذارشد

عصر خودرو- شهردار تاکستان گفت: به منظور حل مشکلات تامین سوخت رانندگان اداره جایگاه سوخت داخل شهر تاکستان به انجمن صنفی جایگاه داران واگذار شد.

جایگاه سوخت شهر تاکستان به انجمن صنفی جایگاه داران واگذارشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، گودرز رحمانی روز شنبه در جلسه شورای شهر تاکستان از واگذاری جایگاه سوخت داخل شهر به انجمن صنفی جایگاه داران شهرستان خبر داد.

    رحمانی ابراز امیدواری کرد، این جایگاه در مدت 10 تا 15 روز آینده فعالیت خود را آغاز کند.

    وی در خصوص هزینه‌ دو پروژه‌ تعویض جاده  و زیرگذر فروسی که می توانست در اختیار شهرداری قرار نگیرد گفت: برای اجرای این دو طرح بزرگ نمی توانستیم بیش از این منتظر مشارکت اداره راه و شهرسازی باشیم زیرا از نظرامنیتی و ارتباط مستقیم با جان مردم بسیار حساس و مهم است و باید قبل از وقوع حادثه برای شهروندان این دو طرح به پایان برسد.

    شهردار تاکستان بیان کرد: بهره گیری از خرد جمعی موجب پیشبرد اهداف شهرداری در مدت زمان کوتاهتری می شود.

    رحمانی ضمن تشکر از احساس مسئولیت افراد شرکت کننده در جلسه درخصوص فعالیتهای شهری افزود: از نظر ما انتقادی مفید است که همراه با راهکار ارائه شود.

    شهریار رحمانی رئیس شورای تاکستان هم در این باره اظهارداشت:با توجه به اینکه این زمین در محدوده شهری قرار گرفته و تفکیک آن 120 میلیار ریال برای مجموعه شهرداری درآمد دارد، درصورتی که با تغییر کاربری آن در شورا و واحد فنی شهرداری موافقت شود، پرونده به کمیته فنی و کمیسیون‌ ماده 5 استان ارسال می شود.

    وی همچنین در مورد انتقال آبهای سطحی در تاکستان تصریح کرد :کارهای مطالعاتی این طرح انجام شده و زمین هم خریداری شده است.

    رحمانی افزود:بعداز مشاوره و انجام کارهای مطالعاتی مشخص شد لوله های خریداری شده توسط شورای شهر سابق در سال 89 قابل استفاده نیست.

    رئیس شورای شهر تاکستان هم در این جلسه تصریح کرد: از انتقاد سازنده استقبال می کنیم به شرط آنکه با هدف تخریب بیان نشود.

    رحمانی اضافه کرد:بسیاری از انتقاداتی که در شبکه های مجازی مطرح می شود در حوزه فعالیت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیست.

    وی ادامه داد: برای نمونه متولی پارک جنگلی واقع در جاده سلامت اداره محیط زیست و منابع طبیعی است که باید قبل از احداث این پارک به فکر حفر چاه و انتقال آب به درختان می شد اما مجموعه شهرداری و شورا برای جلوگیری از خشک شدن درختان نسبت به حمل آب با تانکر اقدام کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو