فونیکسریمکسبهتام

در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟

عصر خودرو- اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در برخی خودروسازان کاهش و در برخی نیز افزایش یافته است. در این مدت تولید این محصولات در دو خودروساز کوچک کشور نیز متوقف شد.

در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو با کاهش همراه بوده است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات با کاهش 8.7 درصدی از 52 هزار و 959 دستگاه در اردیبهشت 1394 به 48 هزار و 330 دستگاه رسید.

    ‌با این حال تولید انواع سواری در شرکت سایپا به عنوان رقیب ایران خودرو با رشد همراه بوده‌ است. تولید این محصولات در گروه خودروسازی سایپا با رشد 12.7 درصدی از 33 هزار و 504 دستگاه در اردیبهشت 1394 به 37 هزار و 756 دستگاه افزایش یافت.

    اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در دو خودروساز کوچک کشور نیز به طور کامل متوقف شد. در این زمینه تولید انواع سواری در خودروسازی راین با کاهش صد درصدی از 26 دستگاه در اردیبشت 1394 به صفر رسید.

    تولید انواع سواری در سازه‌های خودرو دیار نیز با کاهش صد درصدی از چهار دستگاه در اردیبهشت ماه 1394 به صفر کاهش یافت.

    اما علی‌رغم توقف تولید انواع سواری در دو خودروساز کوچک، تولید این محصولات در خودروسازی مدیران افزایش یافته است به‌گونه‌ای که تولید انواع سواری در این شرکت با رشد 44.6 درصدی از 3356 دستگاه در اردیبهشت 1394 به 4853 دستگاه افزایش یافت.

    اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در دو خودروساز کوچک دیگر با کاهش همراه بوده است. در این مدت تولید انواع سواری در گروه بهمن با کاهش 49.7 درصدی از 513 دستگاه در اردیبهشت 1394 به 258 دستگاه کاهش یافت.

    تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز با کاهش 50.2 درصدی از 5104 دستگاه در اردیبهشت 1394 به 2542 دستگاه رسید.

    انتهای پیام

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو