فونیکسریمکسبهتام

مأمور پلیسی که جانش را پای فداکاری‌اش گذاشت

عصر خودرو- مأمور شجاع پلیس راهور که در جریان حادثه‌ای جان یک راننده کامیون را نجات داده اما خودش به‌شدت مصدوم شده بود، پس از ۲۱روز که در حالت کما بود، جان خود را از دست داد.

مأمور پلیسی که جانش را پای فداکاری‌اش گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ستوان‌یکم «سیدحسن صالح‌نژاد» افسر 45ساله پلیس بزرگراه راهور فاتب روز 20 اردیبهشت‌ماه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی بعد از مشاهده تخلف یک دستگاه کامیون میکسر دستور توقف آن را صادر کرد.

    وی در ادامه از خودروی پلیس پیاده و مشغول اعمال قانون راننده متخلف شد اما درست در همان زمان یک خودروی پراید که با سرعتی سرسام‌آور در حرکت بود بعد از سبقت گرفتن از سمت راست یک کامیون کنترل خودرو را از دست داد و به‌شدت با این مأمور وظیفه‌شناس برخورد کرد.

    به‌گفته شاهدان هنگام وقوع حادثه راننده کامیون میکسر پشت به‌خودروی متخلف بود و آن را نمی‌دید اما ستوان صالح‌نژاد که در یک لحظه متوجه سرعت زیاد پراید شده بود با شجاعت تمام راننده کامیون را به کنار بزرگراه هل و جانش را نجات داد اما حادثه آنقدر سریع اتفاق افتاد که وی نتوانست خودش را نجات دهد.

    به‌دنبال این حادثه مأمور فداکار به بیمارستان منتقل شد. او دچار شکستگی‌های زیادی در دست و پا و لگن شده بود اما مهم‌ترین آسیب وی ضربه سنگینی بود که به جمجمه‌اش وارد شده بود و همین موضوع سبب شد که او به کما برود.

    سیدعلی صالح‌نژاد یکی از اعضای خانواده مأمور فداکار در این‌باره گفت: سیدحسن آسیب شدیدی دیده بود؛ با این حال وقتی مدارک پزشکی او را به متخصصان مغز و اعصاب نشان دادیم اعلام کردند اگر او بتواند یک‌ماه دوام بیاورد از کما خارج می‌شود اما سرانجام جان خود را از دست داد.

    وی درباره راننده پراید متخلف گفت: او با بی‌احتیاطی‌اش خانواده‌ای را داغدار کرد و ما را با غم از دست دادن سیدحسن تنها گذاشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو