فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۹.۹ درصدی تردد در راه های کشور

عصر خودرو- براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیل مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی درجریان است.

افزایش ۹.۹ درصدی تردد در راه های کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 743 تردد شمار فعال در محورهای برون ‌شهری، در24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن رفت و آمد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور 9.9 درصد افزایش یافت.
    در این مدت اوج تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده است و هموطنان با توجه به این ساعات می‌توانند زمان مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنند.
    در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، قم - اراک، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران، آزاد راه قم - تهران، آزاد راه تهران - ساوه و تهران - شهریار بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
    مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد محور رودان- بندرعباس(مسیررفت)، واقع در استان هرمزگان بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت تا اطلاع بعدی به صورت دوطرفه امکان پذیر است.
    محور سی سخت - بیده واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به کوهستانی بودن و نبود ایمنی کافی مسیر و آزادراه رشت- قزوین ( باند رفت- محدوده توتکابن به رودبار نرسیده به تونل نصفی )، واقع در استان گیلان بدلیل جلوگیری از وقوع رانش ناشی از اختلاف سطح ایجاد شده مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین رشت - قزوین محور قدیم رستم آباد- رودبار انجام می گیرد.
    کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی تا اطلاع بعدی همچنان مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران عملی است.
    محور اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود شده است و محور رودان - بندرعباس (مسیررفت)، واقع در استان هرمزگان نیز بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است.
    محور فرعی رودبار - منجیل، واقع در استان گیلان تا دوم تیر ماه 95، بصورت 24 ساعته بدلیل اجرای عملیات احداث لوپ آزاد راه ، حدفاصل تا 12 کیلومتری این مسیر مسدود شده و آمد و رفت همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط از مسیر جایگزین بزرگراه رودبار - منجیل انجام می‌شود.
    محور دماوند ـ فیروزکوه ، واقع در استان تهران تا 31 خرداد ماه روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روز چهارشنبه تا ساعت 14 هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی پلیمری، حد فاصل جابان تا هنرستان کشاورزی آئینه ورزان، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
    محور کرج - چالوس( کندوان)، واقع در استان های البرز و مازندران تا دوم تیرماه 95 روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 16 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته ، به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط عملی است.
    آزاد راه تهران - قم ، واقع در استان تهران تا دوم تیرماه امسال روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و روز سه شنبه تا ساعت 12 هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل عوارضی تا پایان حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی استان تهران، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو