فونیکسریمکسبهتام

سدان شهری چری با قیمت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان می آید

عصر خودرو- ۲۹ خرداد آخرین شماره بهاری هفته نامه خودرو امروز همراه با اولین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس مطالعه بازار به روی دکه خواهد رفت.

سدان شهری چری با قیمت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیش شرطه های آزادسازی قیمت خودروهای داخلی روایت این هفته را آغاز می کند.
    در این مطلب خبرنگار خودرو امروز پای گفته های رضا شیوا می نشیند و جدیدترین گفته های رییس شورای رقابت را در خصوص قیمت گذاری خودرو مرور می کند.
    در گام بعدی به بازار می رویم و با انواع افزودنی و مکمل خودرو و جدیدترین قیمت آن ها آشنا می شویم و سپس در جهان خودرو با خودروهای کلیو 2016؛ کواتروپورته 2017؛ مرسدس بنز CLC F-Cell و فورد KA آشنا می شویم.
    در آزمایش رانندگی این هفته تستی خواهیم داشت با آریزو 5 در آستانه ورودش به بازار ایران و بعد یک سال را با چهارمین خودرو ملی ایران، دنا، می گذرانیم و مزایا و معایب این خودرو را بررسی می کنیم.
    در صفحه لوکس هفته سراغ دو خودرو تازه ثبت سفارش شده در ایران یعنی ب ام و X1 جدید و سری 2 کبریولت می رویم و با ماکت بازی با گل های سرسبد این بازار که راه ایران هستند آشنا می شویم.
    در ادامه به ملاقات موشک رنج روور می رویم و در خیابان های ترکیه رنج روور اسپرت SVR را آزمایش می کنیم. در بخش اخبار مسابقات اتومبیل رانی نیز نگاهی خواهیم داشت به گرند پری کانادا.
    در صفحات باقی مانده به تماشای نبرد لیفان 820 صفر کیلومتر و کیا اپتیمای 2700 دست دوم می نشینیم و مروری بر سه کشنده چینی که می توان به موفقیت آن ها امیدوار بود، خواهیم داشت. با تلخ ترین وداع با برخی از خودروها که آخرین نماینده برند خود در بازاری مهم بودند را می شناسیم و در آخر به بررسی سیستم کلاچ و مشکلات رایج فنربندی میله پیچشی می پردازیم.
    در کنار شماره 298 خودرو امروز با اولین شماره از خودرو امروز پلاس مطالعه بازار به مرور وضعیت صنعت خودرو ایران می پردازیم.
    در این ضمیمه مدیرعامل لیزینگ کارآمد از خروج چینی های بی کیفیت از بازار خودروهای تجاری خبر می دهد و علی شکوهی، کارشناس بازار خودرو، از تمایل تقاضای بازار خودرو به سمت تولیدات داخلی می گوید. مشکلات واردکننده های رسمی بیشتر از متفرقه هاست را با جلال فریشی مرور می کنیم و فربد زاوه از رشد حداکثر ده درصدی بازار به ما خبر می دهد.
    در ادامه نیز با بررسی مقایسه ای واردات خودرو به ایران در سال های 93 و 94؛ مروری بر بازار خودروهای وارداتی در 2 ماهه نخست سال 95؛ بازار خودروهای شاسی بلند و کراس اوور درسال 1394؛ مروری بر تولید خودروهای سواری ایران در سال 1394و مروری بر وضعیت تولید خودرو در 2 ماهه نخست سال 95 به مطالعه آمار بازار خودرو کشورمان می پردازیم.
    در آخر هم پای صحبت دیگر کارشناسان خودرو کشور می نشینیم تا از تحلیل آن ها در خصوص وضعیت کنونی این بازار مطلع شویم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو