فونیکسریمکسبهتام

هر۳۵ ساعت یک نفر در جاده های بوشهر جان باخته است

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استانداری بوشهرگفت: براساس آمار موجود درسال گذشته ۲۴۹ نفر در تصادف درون و برون شهری در این استان جان خود را از دست داده‌اند که در هر ۳۵ ساعت یک نفر تلفات جاده ای داشته ایم .

هر۳۵ ساعت یک نفر در جاده های بوشهر جان باخته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسن باستی در نشست کمیته مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر افزود: در تصادفات سه عامل جاده‌ای، خودرویی و انسانی نقش دارد که در این استان بیشترین عامل تصادفها انسانی ارزیابی شده است.
    وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کاهش تصادفها و افزایش ایمنی تردد در استان بوشهر افزایش می ‌یابد ادامه داد: عوامل تصادفها و تلفات جاده‌ای در استان بوشهر دردست بررسی است و بر اساس نتیجه بررسی ها راهکارهای لازم برای کاهش تصادفها و افزایش ایمنی جاده‌ها ارائه می ‌شود.
    باستی، خواستار تشکیل کمیته ویژه مطالعات و بررسی کاهش تصادفات در استان بوشهر تا با بررسی کارشناسی عوامل تصادفها راهکارهای لازم برای کاهش آن ارائه ‌شود.
    باستی با تاکید بر مشارکت صدا و سیما برای ارتقای افزایش آگاهی رانندگان افزود: صدا و سیما با تدوین برنامه تلویزیونی با حضور کارشناسان، مردم را در افزایش فرهنگ رعایت قوانین و مقررات یاری دهد تا شاهد اینگونه حوادث دردمند و ناگوار نباشیم.
    وی گفت: هم اکنون بیشترین اعتبارعمرانی دراین استان بوشهر در زمینه طرحهای راهسازی و ساخت محورهای ارتباطی چهار خطه تخصیص می‌‎ یابد.
    وی با بیان اینکه محورهای ارتباطی استان همه یک طرفه هستند اضافه کرد: در همه محورهای استان طرح چهار خطه شدن جاده ها ادامه دارد و بجز یک محور امسال تمام محورهای استان بوشهر به چهار خطه تبدیل می‌ شود.
    باستی با اشاره به چهار خطه شدن محور دالکی به کنارتخته گفت: طرح چهار خطه شدن محور دالکی به کنار تخته یکی از نقاط حادثه خیز در حوزه استحفاظی استان بوشهراست که در دست اجراست.
    معاون امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر در ایمنی محورها جزو سه استان برتر کشور معرفی شده این در حالی است که با تکمیل محورهای چهار خطه ایمنی تردد افزایش می‌ یابد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو