فونیکسریمکسبهتام

بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال در سال آینده

عصر خودرو- فرماندار چالوس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام چالوس با پیشرفت فیزیکی بالا در سال ۹۵ خبر داد و گفت: احداث قطعه یک آزادراه تهران شمال از تهران به سمت شهرستانک آغاز شده است و تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال در سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدناصر زندی امروز در جمع خبرنگاران، شهرستان چالوس را به‌دلیل قرار داشتن در موقعیت خاص و استراتژیک، بستر خوبی برای اجرای فعالیت‌ها دانست و گفت: ترافیک یکی از مشکلات اساسی در این منطقه بود. در زمان پیک مسافر، یکطرفه شدن جاده چالوس را به دنبال داشت و به همین منظور تکمیل و ساخت آزادراه تهران شمال در دستور کار قرار گرفت.

    فرماندار چالوس اذعان کرد: در دوسال گذشته با پیگیری‌های انجام شده، مشکلاتی که بر سر راه تکمیل آزاد راه تهران شمال قرار داشت برطرف شد و با تخصیص 1200 میلیارد تومان اعتبار، ادامه تکمیل این پروژه مورد توجه قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه پس از تکمیل قطعه 4 آزادراه تهران شمال، احداث قطعه یک از تهران به سمت شهرستانک آغاز شده است و تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: تکمیل قطعات 2 و 3 این آزادراه نیز در دستور کار بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

    فرماندار چالوس با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در چالوس در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی آنها بالا و امکان بهره‌برداری آن کوتاه مدت باشد تکمیل خواهد شد و این جزو رویکردهای سال 95 در شهرستان چالوس است.

    وی با اشاره به آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی که مورد تحریف و تملک افراد سودجو قرار گرفته بود، بیان کرد: طی دو سال اخیر 34 هزار متر مربع از حریم دریا و به‌طول 6 کیلومتر مسیر دریا آزادسازی شد و برای استفاده در اختیار عموم قرار گرفت و این‌ روند آزادسازی در کل نوار ساحلی ادامه خواهد یافت.

    زندی از ساخت و سازهای بی‌رویه و ارائه خدمات آب، برق و گاز به این واحدها انتقاد کرد و افزود: ممکن است این ساخت و سازها در کوتاه مدت منافع سودجویان را تأمین کند یا در اشتغال‌زایی برای برخی‌ها موثر واقع شود و جلوه‌ای موجه از خود نشان بدهد ولی از آنجایی که همه ما به آیندگان بدهکار هستیم باید زمین‌های موجود را به بهترین نحو حفظ کنیم.

    وی درباره مشکل آب شرب بخش بیرون‌بشم مرزن‌آباد که سال‌ها است جزو دغدغه جدی در این بخش محسوب می‌شد، گفت: با اختصاص اعتبارات از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی، عملیات آب‌رسانی و لوله‌گذاری در این منطقه آغاز شد.

    این مسئول به بهره‌برداری از تونل داخل شهری چالوس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه سال گذشته بدترین سال مالی برای دولت بود و تخصیص اعتبارات هم کم شد ولی با همت مدیران و پیمانکاران فعالیت‌های خوبی در منطقه صورت گرفت.

    وی با بیان اینکه 4 بانده ‌شدن راه مرزن‌آباد نیز به‌همت راه و شهرسازی انجام شد و باید ادامه پیدا کند، گفت: برای سال‌جاری پروژه‌هایی در دست اقدام است که با افزایش تخصیص اعتبار شاهد عملیاتی شدن آنها نیز خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو