فونیکسریمکسبهتام

آکتروس برای هر سلیقه و کاربری

عصر خودرو- آکتروس در نسل چهارم خود اقدامی کرد که تا آن لحظه در دنیای کشنده‌های اروپایی رخ نداده بود و آن هم عرضه یک محصول با دو عرض متفاوت بود که برای بالا بردن تنوع اتاق‌ها در همراه‌شدن با ارتفاع‌های مختلف به منظور هماهنگ‌شدن با انواع کاربری‌ها صورت گرفت.

آکتروس برای هر سلیقه و کاربری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به این ترتیب آکتروس در نسل چهارم خود دارای دو عرض 2.3 متری و 2.5 متری است که نمونه 2.3 متری با اتاق‌های کامپکت اسپیس، کلاسیک اسپیس و در نهایت استریم اسپیس عرضه می‌شود که هر کدام از این اتاق‌ها با چندین ارتفاع تونل موتور ساخته می‌شوند. اما نمونه 2.5 متری که برای مسافت‌های بلند‌تر پیشنهاد می‌شود، دارای اتاق‌های استریم اسپیس، بیگ اسپیس و مگا اسپیس است.
    نکته متمایز‌کننده اتاق‌های با عرض 2.5 متری از مدل‌های 2.3 متری در این است که مدل‌های کم‌عرض‌تر فقط در یک نمونه دارای کف کاملا تخت یا همان Flat Floor هستند و این در حالی است که مدل‌های 2.5 متری همگی از نوع کف تخت طراحی شده‌اند که این اتاق‌ها فضایی بسیار باز‌تر و با مانور بیشتر برای راننده فراهم می‌کنند. به همین منظور نیز از سوی مرسدس بنز برای کاربری‌های مختلف از این اتاق‌ها، پیشنهادهایی شده است که بیشتر برای حمل مایعات و سیالات از مدل‌های با عرض کمتر استفاده شود که در مسیر‌های بلند تردد ندارند و نیز برای کاربری‌هایی چون چادری، اتاق‌های 2.5 متری به کار گرفته شوند که در مسیر‌های بلند‌تر راننده آزادی و رفاه بالاتری داشته باشد.
    می‌توان گفت تا حدودی کاربری نمونه‌های 2.3 متری با محصول دیگر بنز به نام آنتوس شباهت بالایی دارد که عرضه آکتروس با کاربری کامیونی، این تداخل را بیشتر می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم