فونیکسریمکسبهتام

فرماندار دشتی عنوان کرد

مدیریت عدم نقض معابر و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف

عصر خودرو- فرماندار شهرستان دشتی گفت: مهم‌ترین عامل سد معبر نقض حریم معابر عمومی و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف است که باید در این زمینه مدیریت شود.

مدیریت عدم نقض معابر و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس ، غلامرضا مهرجو صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی اظهار داشت: هدف ما ثبات و آرامش بر بازار عرضه مواد غذایی در شهرستان است که در حال حاضر ثبات قیمت در دشتی حاکم است.

    فرماندار شهرستان دشتی افزود: در ماه رمضان الحمدالله بدون کمبود تأمین مایحتاج موردنیاز مردم در حال سپری شدن است و بر همین اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و تمام کالاهای موردنیاز مردم در این ماه پر خیروبرکت در حال انجام است.

    وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌ها در ماه رمضان سد معبر است ادامه داد: راهکارهای رفع مشکلات سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم با رعایت کامل حقوق مردم، کسبه و دست‌فروشان انجام می‌شود.

    مهرجو گفت: مهم‌ترین عامل سد معبر نقض حریم معابر عمومی و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف است که باید در این زمینه مدیریت شود.

    وی تأکید کرد: مدیران در بحث سامانه 124 و بهداشت محیط، سد معبر و قیمت‌ها نظارت و عمل کنند و باید تلاش شود خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه شود.

    مهرجو یادآور شد: بهداشت محیط بر برنج‌های خارجی و شربت‌های سان کوئیک وارداتی تاریخ‌مصرف مندرج نظارت بیشتری داشته باشند و نباید مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در دست مردم قرار گیرد و این وظیفه ما را دوچندان می‌کند.

    امرالله احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی نیز گفت: مرغ منجد بین 4500 تا 4700 تومان، گوشت قرمز منجمد 20000 هزار تومان، گوشت گرم قرمز با 25 هزار تومان و شکر 2600 در هر کیلو عرضه می‌شود.

    مجید مختاری رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی نیز گفت: 13 نقطه شهرستان طرح ضیافت در نظر گرفته‌شده است اما به خاطر اشباع بودن کالاها مواد غذایی و ارزان بودن آن در بازار مصرف توسط صنوف در شهرستان عاملین حاضر به تهیه این مواد غذایی نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط