فونیکسریمکسبهتام

باند سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس تبریز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو و کشف هفت دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۴ خبر داد.

باند سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ فرهنگ نوروزی روز دوشنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی ادامه داد: ماموران کلانتری 14 جهاد، تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه بررسی ها رد پای سارق حرفه ای فعال در این سرقت ها را شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
    سرهنگ نوروزی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت خودرو با هم‌دستی سه سارق دیگر اعتراف کرد.
    وی افزود: در ادامه این عملیات تیم رسیدگی کننده پرونده موفق شدند تا سه سارق دیگر را دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد هفت دستگاه خودروی سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل دهند.
    وی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.
    فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با اشاره به همت مضاعف و تلاش شبانه روزی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک در خیابان ها و مکان های عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
    وی افزود: مردم با استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل فرمان، سوئیچ مخفی و پارک کردن خودرو در محل های مطمئن مانند پارکینگ های عمومی و اختصاصی، دست سارقان را از خودرو و سایر اموال خود کوتاه کنند.

    *** پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در مراغه
    فرمانده انتظامی مراغه از پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: پلمپ این مغازه ها در راستای اجرای طرح برخورد با صنوف انجام شد.
    سرهنگ سهراب رحیم زاده افزود: در همین راستا از 45 واحد صنفی مربوطه بازدید به عمل آمد که در نتیجه این بازدید ها 6 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای 32 واحد دیگر اخطاریه صادر شد.
    وی گفت: این طرح به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی با مشارکت بازرسان دانشکده علوم پزشکی در سطح شهرستان به مدت سه روز اجرا شد.
    سرهنگ رحیم زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
    *** کشف محموله 240 میلیون ریالی سیگار قاچاق در عجب شیر
    فرمانده انتظامی عجب شیر از کشف تعداد 250 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 240 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.
    سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان در کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل این بار قاچاق را شناسایی و با شیوه های خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند.
    وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسیب می رساند، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس عجب شیر مبارزه با قاچاق کالاست و پلیس از طریق تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه است.
    *** کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق در بناب
    فرمانده انتظامی بناب از کشف تعداد 150 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ رمضان الهوردیان افزود: عوامل یگان امداد و ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن تعداد 180 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
    این مقام انتظامی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.
    آذربایجان شرقی به واسطه فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای دومین بار در سال گذشته به عنوان استان امن کشور معرفی شد. 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو