فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد:

ممنوعیت توقف و تردد خودرو در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به ممنوعیت توقف و تردد خودرو در مسیرهای راهپیمایی روز قدس گفت: پارک خودرو در این مسیرها از ساعت دو بامداد جمعه ممنوع است.

ممنوعیت توقف و تردد خودرو در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید مهدی امامی میبدی ظهر چهارشنبه در نشستی خبری که به‌منظور اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل ستاد بحران در مرکز کنترل ترافیک با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان‌های اتوبوسرانی، آتش‌نشانی و تاکسیرانی، پلیس راهور، اورژانس، نیروی انتظامی و فرمانداری ازجمله وظایف اصلی سازمان حملونقل و ترافیک مشهد است تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی، اقدامات لازم انجام شود.

    وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، 300 دوربین در معابر شهری نصب شده است که  نظارت بر اتفاقات را تسهیل می‌کند و توانایی سازمان را در رفع نیازهای شهروندان افزایش میدهد.

    مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه برای رفع گره‌های ترافیکی 10 گشت کنترل ترافیکی در شهر مشهد فعال هستند، گفت: ساعات کار مرکز کنترل ترافیک 24 ساعته است.

    امامی میبدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: از ساعت دو بامداد روز جمعه 11 تیرماه، پارک خودرو در خیابان فداییان اسلام، جهموری، امام رضا(ع)، بهار، دانش شرغی و غربی و شهید دیالمه ممنوع است و در صورت توقف، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

    وی افزود: از ساعت 7 صبح روز جمعه نیز مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان 15 خرداد، تقاطع کوشش به سمت 15 خرداد، تقاطع خیابان نخریسی به سمت میدان بسیج، تقاطع چهارراه لشگر به سمت میدان بسیج و کلیه خیابان‌های همجوار با خیابان امام رضا(ع) مسدود است.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند از پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا(ع) به عنوان پارکسوار استفاده کنند، گفت: کلیه ظرفیت‌های پارکینگ‌های پایانه مسافربری امام رضا(ع)، آسمان در میدان هفده شهریور، پارکینگ‌های میدان شهدا، خسروی و آلتون در خیابان دانشگاه آماده استفاده شهروندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو